Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle laste opp alle sangene fra Bards, etc jeg støtte over i Skyrim på Youtube. Ligger garrantert 100 andre kopier av den ute, men skjitt au. Trenger nok en til som gjør det.

 

Den første sangen fra en bard i første byen:

 

 

resten finnes i en spilleliste du finner

. Må si jeg liker stilen og stemningen det lager i de små inn'ene.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv spiller jeg på Master, det vanskeligste.. er egentlig en "normal"-spiller, men måtte dra det opp denne gangen.. er veldig fornøyd! Må av og til slite mot motstanderene..

 

Er nokså irritert over at det er automatisk health regeneration og at man ikke får slått det av, ikke engang på Master.. gjør det litt tåpelig å være i et "rollespill" da maten blir så uvesentlig med så mange retter å lage.. :(

 

Er også som mange andre her veldig så oppgitt over UI-et, og synes det er veldig skuffende! Veldig irriterene at jeg ikke får brukt Numpad, siden de er reserverte.. ikke har jeg funnet noe i noe ini-filer å fikse på dette heller..

 

Skulle likt å fjerne de "markerne" i kartet også, og bare ha hatt N-W-S-E, men det går greit siden jeg unngår å se "dit opp" ..

 

De skulle også ha lagt mer arbeid i Quest-menyene, slik at mer tekst kommer frem (og ikke lene seg bak på quest-markers for å finne frem)

 

 

Men, bortsett fra dette, så er dette spillet lett noe av det beste jeg har spilt, i hvert fall innenfor en top 10 liste! :) Håper en mod kan komme snart, slik at jeg får fikset det med tastatur og spesielt det med healt regeneration!

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med flickering :S altså textures ser ut til å blinke ??

 

Jeg har akuratt samme problem, kan bli skikkelig irriterende. Vet ikke om det er Pc'n min eller bug som snart blir fixet. Noen som vet noe?!

 

Flere har visst dette problemet,har googlet litt rundt mn finner ingen fiks, skikkelig irriterende :S

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan man blir med i dark brotherhood? Og hvordan ser man fps?

 

 

Dra til den byen lengst til høyre på kartet, husker ikke helt hva jeg heter. I gatene et sted er det en unge som babler om en annen unge som holder på med noe skumle greier. Denne ungen finner du i et av husene i nærheten, bare lockpick døren. Du vil få en quest, og etter du har gjort den ferdig vil det etterhvert komme en budbringer med en lapp til deg fra Dark Brotherhood. Da er det bare å sove, og når du våkner har du fått besøk. :thumbup:

 

Lenke til kommentar

Hm, er det bare jeg som får følelsen av at Bøtteknotten kun strekker seg ca 1,0 meter over havet? Får litt følelsen av å spille en liten gnom eller dverg hvis jeg spiller i 1.person.

 

Spiller som Nord og ikke en liten skogsalv for øvrig, så jeg hadde forventet litt mer utsikt over humpete gulvfliser og småhindringer når jeg er inne eller ute og går :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hm, er det bare jeg som får følelsen av at Bøtteknotten kun strekker seg ca 1,0 meter over havet? Får litt følelsen av å spille en liten gnom eller dverg hvis jeg spiller i 1.person.

 

Spiller som Nord og ikke en liten skogsalv for øvrig, så jeg hadde forventet litt mer utsikt over humpete gulvfliser og småhindringer når jeg er inne eller ute og går :D

 

Hmm, det har jeg aldri tenkt over. Det burde i hvert fall være forskjellige høyder på kamera, utifra hvilken rase man spiller, men jeg blir ikke forundrer hvis det ikke er det.

 

Jeg spiller khajiit, så kanskje det er derfor jeg ikke har tenkt over det, løper jo rundt i førstepersons-perspektiv 99% av tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...