Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langt og annoying ,vist du ikke har de rette indigrensene :ph34r: heldig vis hadde jeg det som trengtes av indigrigenser i inventory fy flate kor irriterende det var å være vampyr hadde et mål bli kvitt det asap husker oblivion.. orka ikke å feede hele tiden for å ikke bli anngrepet av gud vær i alle byer plasser... (og ja for å toppe det hele er questen bugga pm for solution)

 

nå kan jeg nyte spillet igjen :love: var irritrert i en par timer

Endret av samco
Lenke til kommentar

>Stjel varer fra en kjøpsmann.

>Selg de stjålne varene til samme kjøpsmannen.

>Stjel pengene fra lommen til kjøpsmannen.

 

tumblr_lqth3myWzo1ql1hpv.png

 

Fortsatt like relevant.

 

Ser ikke logikken, er vel ikke vits å stjele varene for å så selge de, er jo bare å ta pengene hans, varene hans og stikke til en annen kjøpsmann! :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Great! Endelig fått lasta det ned, starter det opp, velger new game, spillet henger seg og avslutter seg selv.

 

Noen tips?

 

Samme som meg, forstår ikke hvorfor, søkt på google men eneste løsningen var å skifte noen innstillinger på lyden. Men prøvd det, funket ikke.

Yeah, ditto. Frustrerende.

 

 

Ja, er vel bare å vente å se om noen andre finner ut av det. Ingen dataekspert så eg gir opp for i natt. Ta det i morgen. Må få fikset det, enten det eller pengene tilbake!

Lenke til kommentar

Etter 6-7 timer med spill så blir nok dette lett game of the year, om ikke et av de beste spillene jeg har spilt noensinne! noe som er sykt er at skyrim har snart 250k spillere på steam, 150k mer en MW3, og 360 har sikkert mye mer en det igjen :)

hvordan finner du ut hvor manger som spiller det på steam?

Lenke til kommentar

Etter 6-7 timer med spill så blir nok dette lett game of the year, om ikke et av de beste spillene jeg har spilt noensinne! noe som er sykt er at skyrim har snart 250k spillere på steam, 150k mer en MW3, og 360 har sikkert mye mer en det igjen :)

hvordan finner du ut hvor manger som spiller det på steam?

 

klikker på "gamers online" på steam forsiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Trøtt...22 timer i strekk.

 

Slitsomt mye fjell, men Bethesda har utvilsomt gjort mye bra med æh.. "Oblivion 2". Borte er repeterende dungeons og tåpelig level scaling. UI ikke helt topp, men overkommelig/godkjent.

 

Det blir nok noen timer med dette fremover, ja.

 

Natta, alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...