Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Har vel spilt i rundt 11 timer og er på level 15. Det jeg lurer på er om noen har funnet tjuvene enda? Trenger ikke å vite hvor de er, men jeg flyr rundt og leter etter de, men finner de ikke.

 

Hjelper kanskje ikke at uansett hvor du beveger deg så er det ett eller annet du bare "må" sjekke ut.

 

 

Når det kommer til selve spillet er jeg ganske fornøyd. Er litt trist at det har forenklet det enda mer, men det må man vel bare leve med. Når jeg sitter å spiller får jeg en ganske kraftig Fallout følelse. Er helt klart en god blanding av Oblivion og Fallout 3.

 

Noe som er kult go spillet, men for en Morrowind fan er det trist at ingen ønsker å lage et lignende spill igjen.

 

Tenker du på Thieves Guild? Ja, jeg har funnet dem. Bare å gi en lyd hvis du vil ha noen hint. :yes:

 

Tenker på de ja, men hint vil jeg ikke ha. Takk som byr, men underholdningen ligger vel i å finne ting selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hørt om hotkeys? Det går fint an å binde spells/våpen. Åpne favorite-menyen, hold over det du vil binde og trykk 1-9 alt ettersom hvor du vil binde.

 

Klar over det, men hvor lange fingre har du? Å strekke fingrene forbi 6 for en normal person er ikke akkurat vanlig eller spesielt praktisk i noen spill. Savner muligheten for andre knapper.

 

Er forsåvidt enig, men har selv ikke hatt noe problem med dette ettersom jeg aldri bruker mer enn 3-4 forskjellige av bindingsene i combat. Resten får jeg heller strekke meg litt etter når jeg får bruk for de.

 

Går vel an å bruke numkeys, men om de overlapper de "vanlige" tallene eller ikke aner jeg ikke. Regner uansett med at det kommer en mod for enklere bindngs etterhvert.

Lenke til kommentar

Må spørre en gang til:

 

Dere som har kjøpt spillet via Elkjøp eller CDON, får dere aktivert spillet på Steam?

 

Absolutt. Slet med at Steam nektet å installere fra DVDen og heller ville laste ned hele spillet, men løste det ved å sette downloaden på pause, slette lokale filer, sette download region til Russia(Central) og kjøre installeren fra DVDen på nytt :)

Endret av w0bni
Lenke til kommentar

Kjøpte fysisk disk hos Platekompaniet. Fikk aktivert med den hvertfall. xxxx-xxxx-xxxx-xxxx med ett eller to siffer per bulk.

 

Og fy steike!!! Har nå spilt i ca 15 timer. Er helt komplett for meg detta :) Kun funnet et par bagateller av noen bugs (en gang datt det ned et skjelett fra en drage ut av ingen ting :p), men alt i alt så syns jeg alt av systemer og innhold fungerer helt knallbra. Lvl 18 Orc Kriger så langt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...