Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Trenger seriøst hjelp med utforming av ansiktet. Jeg prøvde altså å lage ansiktet mest mulig likt mitt eget ape-tryne og så ender jeg opp med en fyr som ser ut som en mellomting av syden-Bjarne og programleder Tande P fra TV.

 

Jeg hadde ikke slike problemer med Oblivion, der fikk jeg til en nesten tro kopi av meg selv og kunne nyte mitt eget blide åsyn hver gang jeg syntes verdenen ble for kjedelig. Jeg er ikke narsissist for ingenting :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har startet meg en mage og tenkte og bare bruke magi, er nå level 4 og sliter veldig med og drepe fiender. Er dette taktikken min tro? eller ska det være så vanskelig? Har brukt poenga mine i "fire" under destruction og bruker bare flames til og drepe fiender.

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg bedre kan spille denne klassen? Eventuelt en link til side med info om dette.

 

Takker for svar

Bruker du ikke noe armor eller våpen i det heletatt?

 

 

Har jo de klærne som jeg har skaffet, meg ikke noe skjold eller sverd. Klarer ikke kaste spells meg begge hendene vist jeg har sverd i den ene. burde jeg heller brukt det? eller hat et skjold i den ene handa? Trodde det skulle gå og bare bruke magi og.

Lenke til kommentar

Hei, er det noen som vet om man kan aktivere spillet på steam dersom det er kjøpt gjennom elkjøp eller CDON?

 

Hilsen en som synes steam er veldig praktisk ...

Du må aktivere det gjennom steam, det finnes ikke alternativ. Kjøpte det selv på Elkjøp i dag, (dvd installerte til 96% og så ble resten installert via steam).

Lenke til kommentar

Har startet meg en mage og tenkte og bare bruke magi, er nå level 4 og sliter veldig med og drepe fiender. Er dette taktikken min tro? eller ska det være så vanskelig? Har brukt poenga mine i "fire" under destruction og bruker bare flames til og drepe fiender.

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg bedre kan spille denne klassen? Eventuelt en link til side med info om dette.

 

Takker for svar

Bruker du ikke noe armor eller våpen i det heletatt?

 

 

Har jo de klærne som jeg har skaffet, meg ikke noe skjold eller sverd. Klarer ikke kaste spells meg begge hendene vist jeg har sverd i den ene. burde jeg heller brukt det? eller hat et skjold i den ene handa? Trodde det skulle gå og bare bruke magi og.

Altså jeg pleier ikke spille som magiker selv, men hadde inntrykk av at folk enten brukte våpen i tillegg eller hadde heavy armor.

Lenke til kommentar

Hm, ja får vel prøve det og da. Burde gjøre ting lettere. Takker for svar

Noen som har erfaring med "mage" som hvet noe mer om dette?

 

Magi er som bua. Brukes kun på avstand.

 

Har problem med og holde fienden på avstand, blir fort drept når de komme for nærme. Bør jeg bytte over til våpen når dem komme innpå meg, kun bruke magi på avstand? og bytte ut kjolen med heavy armor

Lenke til kommentar

Trenger seriøst hjelp med utforming av ansiktet. Jeg prøvde altså å lage ansiktet mest mulig likt mitt eget ape-tryne og så ender jeg opp med en fyr som ser ut som en mellomting av syden-Bjarne og programleder Tande P fra TV.

 

Jeg hadde ikke slike problemer med Oblivion, der fikk jeg til en nesten tro kopi av meg selv og kunne nyte mitt eget blide åsyn hver gang jeg syntes verdenen ble for kjedelig. Jeg er ikke narsissist for ingenting :D

 

HAHAHA ! Dagens !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...