Gå til innhold

Anmeldelse: Demon's Souls (PS3)


Anbefalte innlegg

Det er fordi det er europeisk release naturligvis. Noe mange sikkert synes er overraskende da den amerikanske versjonen har stått i mange butikker i månedsvis allerede. Teit markedsføringsstrategi men supert spill, så det er ingen grunn til å sitte her og lese dette hvis man ikke har prøvd det allerede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi det er europeisk release naturligvis. Noe mange sikkert synes er overraskende da den amerikanske versjonen har stått i mange butikker i månedsvis allerede. Teit markedsføringsstrategi men supert spill, så det er ingen grunn til å sitte her og lese dette hvis man ikke har prøvd det allerede.

 

Det er ingen markedsføringsstrategi. Sony distribuerte det i Japan og Atlus i USA, men det var rett og lett ingen planer om å utgi det i Europa før Namco Bandai tok initiativ.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Har Spillt Demons souls en god del og er veldig enig med anmelder.

Man må knekke koden for å greie å ta knekken på mange bosser, men det finnes også områder som er svært frustrerende...

Et av disse områdene er hvor du skal løpe forbi en enorm rød drage som spruter ild mot deg, det finnes selvsagt en "sti" som kan løpes men det er ikke alltid det fungerer like greit...

 

Det positive er jo at alt kan drepes, til og med denne dragen ;)

 

World Tendencies kan også gi mye snadder, og skal man ta alle Trophies så skal man slite litt... Men absolutt verdt det.

 

Er faktisk samme skaperne bak dette spillet som Serien Kings Field, hvis det er noen som har lyst til å mimmre litt, det eneste som jeg personlig savner er egentlig at spillet burde hatt litt lengre kart, da veldig mye av spillet egentlig er ren Grinding for å kunne takkle sterkere motstandere...

Lenke til kommentar

Veldig bra anmeldelse, selv om jeg leste den første gangen den kom ut også :)

 

Kjempe bra spill, vurderer å kjøpe den Europeiske utgaven også selv om jeg har importert fra USA og spilt Demons Soul's i maaaange timer allerede.

 

Fikk skikkelig lyst til å spille det igjen. Ingenting slår stemningen i dette spillet, helt overlegent.

Lenke til kommentar

Uhm, hvorfor er denne anmeldelsen på forsiden? Den er jo ancient.

 

Joa den er jo det, men kanskje de har valgt å ta den en gang til, nå som spillet endelig kommer til Europa? :)

 

Venter spent på black phantom edition, som ble sendt i går :) Er glad for at jeg hadde tålmodighet til å vente på EU versjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål, jeg kjøpte importutgaven i mars og er på NG+ og elsker spillet! Har tatt alle bosser utenom den lille dragen og blå dragen siden jeg visste ikke han despawnet når man tok false king. (Firewalker på NG+ soullevel 85 var et HELLVETE)

 

Men tilbake til spørsmålet, Jeg lurer på om de europeiske får sin egen server online der jeg ikke kan spille med de? Finner ikke svar på dette noen sted!

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål, jeg kjøpte importutgaven i mars og er på NG+ og elsker spillet! Har tatt alle bosser utenom den lille dragen og blå dragen siden jeg visste ikke han despawnet når man tok false king. (Firewalker på NG+ soullevel 85 var et HELLVETE)

 

Men tilbake til spørsmålet, Jeg lurer på om de europeiske får sin egen server online der jeg ikke kan spille med de? Finner ikke svar på dette noen sted!

 

Vanskelig å si, hadde vært fint om vi som har spillet importert har kunnet spille på europeiske servere.

Lenke til kommentar

Fikk skikkelig lyst på dette, men blir litt engstelig siden jeg har litt tendenser til å bli irritert og gi opp hvis jeg sliter for mye med et spill.

 

Jeg er egentlig heller ikke noen tilhenger av spill som tar livet av deg ofte og lar deg starte helt forfra igjen, men Demon's Souls har en så sterk atmosfære og kontrollen er så deilig at man ikke har lyst til å stoppe uansett hva som skjer.

 

Det er heller ikke nødvendig å starte forfra hver gang du dør hvis du absolutt ikke gidder; bare quit game når du dør eller når du tror du kommer til å dø og du vil starte der spillet autosavet sist (noe det gjør ofte). Jeg utnyttet dette en del, men etterhvert ble jeg såpass sterk at jeg kunne klare baner uten å dø mer enn 1-2 ganger maks, særlig pga magier som gjør spillet mye, mye lettere, som dreper bosser på noen få treff, som beskytter mot skade, som vekker deg opp fra de døde osv., så du får virkelig uttelling for å bygge opp karakeren.

 

Kan legge til at de fleste banene er relativt korte og unnagjort 15-20 minutter om du vet hva du skal gjøre. Du låser også opp snarveier i banene som gjør at du kan gå så og si direkte til bossen om du skulle dø.

Endret av Spartakus
Lenke til kommentar

Dette spillet er det mest oppskrytte spillet jeg noen gang har spilt!hva er det som er så kult med å dø hele tiden og kanskje miste mange timers arbeid?bortkastet tid spørr du meg!dette er et spill for folk som ikke vet hva et bra spill er, og skal på død og liv like det!Skal jeg spille dette så er jeg nødt til å pine meg igjennom det!og det er ikke hva jeg kaller en god spill opplevelse!SØPPEL!!!!!

Lenke til kommentar

Dette spillet er det mest oppskrytte spillet jeg noen gang har spilt!hva er det som er så kult med å dø hele tiden og kanskje miste mange timers arbeid?bortkastet tid spørr du meg!dette er et spill for folk som ikke vet hva et bra spill er, og skal på død og liv like det!Skal jeg spille dette så er jeg nødt til å pine meg igjennom det!og det er ikke hva jeg kaller en god spill opplevelse!SØPPEL!!!!!

Sistnevnte ord gav meg en déjà vu (JA! Jeg har shortcuts til prikker osv...) til Askepott*** filmen. ^_^

Jeg synes det var vanskelig, men jeg er fast bestemt på å prøve meg på det igjen. Jeg fikk den europeiske utgaven i posten her i går, så når jeg får psyket meg opp skal jeg spille det. Spillet er for stae hardcore gamers absolutt og jeg er en sta hardcore gamer. B)

 

 

 

*** jeg mener ikke at den filmen er søppel, men det er et ord som en av stesøstrene (tror det er Drizella) sier i filmen. SØPPEL!

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Dette spillet er det mest oppskrytte spillet jeg noen gang har spilt!hva er det som er så kult med å dø hele tiden og kanskje miste mange timers arbeid?bortkastet tid spørr du meg!dette er et spill for folk som ikke vet hva et bra spill er, og skal på død og liv like det!Skal jeg spille dette så er jeg nødt til å pine meg igjennom det!og det er ikke hva jeg kaller en god spill opplevelse!SØPPEL!!!!!

 

Det er ingen grunn til å miste flere timers arbeid. Det er heller ingen baner som er så lange.

 

For enkelte kan det også hjelpe å ta ritalinen sin før man spiller.

Lenke til kommentar

Demon's Souls er ikke oppskrytt i det hele tatt, Demon's Souls er det beste spillet av denne type jeg har spilt på mange mange år. Det er bare ikke for alle, er du en fjortis gamer som liker å bli holdt i hånden og er bortskjemt og vant til å få det som du vil, ja, da er ikke dette spillet for deg. Demon's Souls straffer deg hardt men belønner deg stort tilbake igjen. Det finnes ikke noe spill med stemning og atmosfære som det DS tilbyr, utrolig bra spill, et av de beste i 2009 uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...