Gå til innhold

Vellykket filmtjeneste til Xbox 360


Mauli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man se filmer med andre på xboxen uten at du har kjøp filmen selv? i movie party eller no?

 

Godt spørsmål. Litt teit om alle titterne må betale 65kr hver når man ofte ellers ser en leiefilm i stua med flere personer, men igjen vil det jo kunne åpne for flere stuer med mange personer i hver stue som kun betaler 65kr osv osv osv. Alle må sikkert paye ...

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å leie Watchmen i går kveld, men har for treg linje for "instant-on" som det heter. Har sirka 2-3 Mbps. Har også desverre bare 20GB HDD, og gadd ikke slette noe annet, så det ble ikke noe Watchmen. :p

 

Har lenge vært ute etter filmleie på Xbox 360, så det er bra at det kommer til Norge. De legger inn nye filmer hver uke, eller noe sånt. Sjekket for noen uker siden, og det var en del nye filmer da jeg sjekket igjen i går.

Lenke til kommentar

Kan man se filmer med andre på xboxen uten at du har kjøp filmen selv? i movie party eller no?

 

Godt spørsmål. Litt teit om alle titterne må betale 65kr hver når man ofte ellers ser en leiefilm i stua med flere personer, men igjen vil det jo kunne åpne for flere stuer med mange personer i hver stue som kun betaler 65kr osv osv osv. Alle må sikkert paye ...

 

 

Alle i party må betale.

Lenke til kommentar

Er man en sau om man liker god lyd? Selv kommer jeg til å ta i bruk tjenesten allerede ikveld for å sjekke hvordan dette fungerer, men jeg har full forståelse for at noen audiofile vil holde seg til blu ray som tross alt leverer en bedre lydopplevelse om man har anlegg til å spille av dette.

 

Er det noen som har lister over filmer tilgjengelig ikveld? Er det relativt ferske filmer eller bare gamle slagere. Føler litt for Armageddon ikveld. Etter at 2012 sugde giraffer som blir fraktet over himalaya hengende under helikopter fikk jeg lyst å se en skikkelig katastrofe film.

Lenke til kommentar

Noen som vet ca når denne oppdateringen er tilgjengelig?

Håper dette fungerer like bra som folk påstår for da slipper jeg å gjøre meg selv til pirat slik jeg gjør nå.

 

Edit: Der var oppdateringen klar hos meg også. Gleder meg til å teste dette her :)

Endret av TSP
Fjernet svar på innlegg som er fjernet fra diskusjonen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...