Gå til innhold

Vellykket filmtjeneste til Xbox 360


Mauli

Anbefalte innlegg

Sorry for å virke litt amatør.. Men koss kobler dere surround anlegget deres for å få det til å funka på xboxen. Med skikkeli surround..

 

 

Når Microsoft laget Xbox 360 så var dem ute med spare kniven så optisk utgang ble kuttet ut....(som så mye).

 

Skal du koble via en optisk kabel så må du bruke MS sin component kabel, den har en optisk kobling på seg. Hvis ikke så må du koble via HDMI om du har en forsterker som har HDMI inngang. Har du ikke dette så får du rett og slett ikke digital lyd....

 

Slik går det når en lager en maskin som skal stå på leke rommet og ikke i stua.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry for å virke litt amatør.. Men koss kobler dere surround anlegget deres for å få det til å funka på xboxen. Med skikkeli surround..

 

 

Når Microsoft laget Xbox 360 så var dem ute med spare kniven så optisk utgang ble kuttet ut....(som så mye).

 

Skal du koble via en optisk kabel så må du bruke MS sin component kabel, den har en optisk kobling på seg. Hvis ikke så må du koble via HDMI om du har en forsterker som har HDMI inngang. Har du ikke dette så får du rett og slett ikke digital lyd....

 

Slik går det når en lager en maskin som skal stå på leke rommet og ikke i stua.

 

Microsoft skjønte hva de drev med da de lagd konsollen. Folk ønsker seg en spill konsoll, ikke alt mulig annet. Web browser og blu ray spiller har jeg utenom, så hva skal jeg med det på konsollen. Det går jo bare ut over prisen.

 

Du får koblet stereo til konsollen med hjelp av en sånn rød og hvit kabel. Det holder lenge for meg.

Lenke til kommentar

*snip*

Det var jaggu rart, for jeg har surround via optisk lyd og bilde via HDMI - over to forskjellige kabler, samtidig. Når jeg kjøpte Eliten min (vet ikke hvordan det er med nye) fulgte det et staselig lite adapter med som ga en stereo rød/hvit og optisk lydutgang der hvor komponent/vga-kablene skal, samtidig med HDMI. Så er du klar over det. :)

Lenke til kommentar

*snip*

Det var jaggu rart, for jeg har surround via optisk lyd og bilde via HDMI - over to forskjellige kabler, samtidig. Når jeg kjøpte Eliten min (vet ikke hvordan det er med nye) fulgte det et staselig lite adapter med som ga en stereo rød/hvit og optisk lydutgang der hvor komponent/vga-kablene skal, samtidig med HDMI. Så er du klar over det. smile.gif

 

Ah, noe nytt dem har startet med det da. Dem 2 gangene jeg har kjøpt meg X360 så var det ikke med en slik. Men jeg kjøpte ikke Elite da. Men det er nice å vite, må mulig skaffe en slik adapter da :)

Endret av Sputnik
Fjernet sitering av slettet innlegg
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...