Gå til innhold

Vellykket filmtjeneste til Xbox 360


Mauli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... Det er total care for meg ja :p Så lenge det er DD 5.1 så holder det i massevis. Tror ikke jeg har øre til å høre forskjell ihvertfall :)

 

Lyden er halve opplevelsen i en film :)

Det er liten vits å spille av et HD lydformat om en ikke har anlegg til det.

Men for oss som liker å ha god lyd og bilde så er HD lydsporet like viktig som resten.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Da har jeg sett over utvalget. Var overraskende mange filmer tilgjengelig, men ingen som øyeblikkelig falt i smak for kvelden. Så igjennom Avatar traileren og det funket fantastisk bra. Var oppe i HD kvalitet i løpet av 5 sekunder. Om de fortsetter å dytte ut nye filmer hit i takt med lanseringer på den lokale videosjappa blir jeg nok å legge igjen en del kroner her. Ufattelig enkelt og upåklagelig kvalitet.

Endret av TSP
Fjernet svar på innlegg som er fjernet fra diskusjonen
Lenke til kommentar

Ja dette var jo bra... IKKE FAAN HELLER!!! Her leier jeg en film ved å laste den ned til xboxen, og etter en liten stund (5 sek) får jeg beskjed om at jeg bare kan sette meg ned og se. Men skal spise middag først. Etter middag, prøver jeg å starte filmen. Men da har faan meg lisensen for filmen vistnokk gått ut!!! 83% atm..

 

Skal se når jeg har kommet til 100%, dæven vist det ikke funker!

 

 

Edit (18:01): 100% nå, men ikke faan heller om jeg klarer å starte filmen!!! Takk skal dere ha for en kjempe tjeneste som skjærer seg på første forsøk!!

 

Er forbanna! :p

Lenke til kommentar

Ja dette var jo bra... IKKE FAAN HELLER!!! Her leier jeg en film ved å laste den ned til xboxen, og etter en liten stund (5 sek) får jeg beskjed om at jeg bare kan sette meg ned og se. Men skal spise middag først. Etter middag, prøver jeg å starte filmen. Men da har faan meg lisensen for filmen vistnokk gått ut!!! 83% atm..

 

Skal se når jeg har kommet til 100%, dæven vist det ikke funker!

 

 

Edit (18:01): 100% nå, men ikke faan heller om jeg klarer å starte filmen!!! Takk skal dere ha for en kjempe tjeneste som skjærer seg på første forsøk!!

 

Er forbanna! :p

 

Er det ikke slik at du kun kan se den en gang ?

Lenke til kommentar

Ja dette var jo bra... IKKE FAAN HELLER!!! Her leier jeg en film ved å laste den ned til xboxen, og etter en liten stund (5 sek) får jeg beskjed om at jeg bare kan sette meg ned og se. Men skal spise middag først. Etter middag, prøver jeg å starte filmen. Men da har faan meg lisensen for filmen vistnokk gått ut!!! 83% atm..

 

Skal se når jeg har kommet til 100%, dæven vist det ikke funker!

 

 

Edit (18:01): 100% nå, men ikke faan heller om jeg klarer å starte filmen!!! Takk skal dere ha for en kjempe tjeneste som skjærer seg på første forsøk!!

 

Er forbanna! :p

 

Er det ikke slik at du kun kan se den en gang ?

Jammen... Har jo ikke startet den! Fikk feilmld på første forsøk. :/

Lenke til kommentar

Trodde det var slik at man kunne se den så ofte man ville innen 24timer etter at man har startet den. Høres litt dumt ut viss ikke det funker slik, da er det vel bedre å leie den på Mix'en tenker jeg...

 

Hvor ofte gidder man å se en leie-film innen 24 timer da?

Jeg benytter iallefall leie-filmer som en billigere måte å se filmer som jeg kanskje ikke ville ha kjøpt ellers, da holder det å se den en gang med kjæresten eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Hvor ofte gidder man å se en leie-film innen 24 timer da?

Jeg benytter iallefall leie-filmer som en billigere måte å se filmer som jeg kanskje ikke ville ha kjøpt ellers, da holder det å se den en gang med kjæresten eller noe lignende.

 

Enig med at man ikke nødvendigvis ser en leie film mer en en gang, men viss man blir nødt å avbryte filmen, er det greit om man kan komme tilbake og se den videre, i motsetning til å måtte betale for å starte filmen igjen. Er seff ikke snakk om mye penger her, but still,

Lenke til kommentar

Hvis MS skulle ha gitt Silver-medlemmene de samme frynsegodene som Gold-medlemmene får hadde det vel vært liten vits i å ha et slikt abonnement hadde det vel?

Når disse løsningene først eksisterer er det jo klart at de betalende kundene burde få tilgang til mer enn de som ikke gjør det.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...