Gå til innhold

Vellykket filmtjeneste til Xbox 360


Mauli

Anbefalte innlegg

Hvis MS skulle ha gitt Silver-medlemmene de samme frynsegodene som Gold-medlemmene får hadde det vel vært liten vits i å ha et slikt abonnement hadde det vel?

Når disse løsningene først eksisterer er det jo klart at de betalende kundene burde få tilgang til mer enn de som ikke gjør det.

For meg så er Gold for online spilling. Om du mener det er liten vits å ha Gold om man ikke får facebook og videostore så kan jeg spørre, spiller du online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes også at utvalget var dårlig, men når jeg fant ut at jeg var på "aktuelt" fanen eller noe, så gikk det opp et lys for meg :p Må si jeg ser frem til å få teste om det funker når jeg kommer hjem i dag... Blir veldig skuffet hvis ikke det funker med den andre filmen jeg kjøpte i går ihvertfall..!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

iceman,bare sjekk at du får sett trailer av filmen først. i går så det det i alle fall en del filmer som ikke ville starte trailerne. kanskje ikke alle filmene er koblet opp helt enda?

 

veldig lovende forresten at den nyeste harry potter filmen er der nå, samme dag som i butikkene. det betyr jo at nye filmer blir nok ingen mangelvare i tiden som kommer.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke Gold og ikke vil jeg fornye det for filmtjeneste eller fjesboken

Litt surt for oss som har Silver og ikke får nytet noenting...

 

skrur du noen gang på din 360? man må da ikke ha gold for å bruke zune filmtjenesten. sier jo seg selv. de vil jo at så mange som mulig skal leie filmer.

Lenke til kommentar

Men er det trygt å leie film? Har hørt folk som betaler og ikke får filmen sin, og det er veldig dumt

 

nei, det er livsfarlig. også hørt om folk som fikk sitt kredittkort spredd over hele live etter de leide en film.

 

men hvis du liker å leke med livet så kan du jo prøve å leie en film til 20kr og finne ut selv.

 

men det betyr jo at du må skru på 360'en din og det er vel kanskje litt for drøyt.

Lenke til kommentar

Synes det her virker veldig greit. Testa Avatar-greia nå og den starta instant med upåklagelig kvalitet. Men la merke til at det ikke var subtitles, noe jeg også leste et annet sted, dette må da komme? Har en kjæreste som ikke greier å se film uten tekst og håpa det her var tingen som gjorde at jeg slapp å kjøre til kiosken :(

Lenke til kommentar

Men er det trygt å leie film? Har hørt folk som betaler og ikke får filmen sin, og det er veldig dumt

 

nei, det er livsfarlig. også hørt om folk som fikk sitt kredittkort spredd over hele live etter de leide en film.

 

men hvis du liker å leke med livet så kan du jo prøve å leie en film til 20kr og finne ut selv.

 

men det betyr jo at du må skru på 360'en din og det er vel kanskje litt for drøyt.

Skjer med at nye brukere er frekke i kjeften?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...