Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Husker jeg spilte demoen til det første spillet i flere timer. Først på PC, og så på kjeksboks. Angrer litt på at jeg aldri kjøpte det den gang for nå er det rett og slett ikke tid imellom alle toppspillene til å ta det frem.

 

Som GiantBomb påpekte tror jeg heller ikke at jeg egentlig vil spille eneren nå som jeg har sett hva man kan i oppfølgeren. Det første var jo ikke akkurat bra, men det var morsomt og derfor tror jeg at jeg vil irritere meg en del over det nå som det har gått så lang tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som GiantBomb påpekte tror jeg heller ikke at jeg egentlig vil spille eneren nå som jeg har sett hva man kan i oppfølgeren. Det første var jo ikke akkurat bra, men det var morsomt og derfor tror jeg at jeg vil irritere meg en del over det nå som det har gått så lang tid.

 

Uenig! Det første spillet var gøy i sin tid men jeg har prøvd å spille det i etterkant men det faller liksom ikke i smak lengre.

 

BTW: bombcast=awsome!

Lenke til kommentar

Neida, du trenger egentlig ikke si noe mer enn som så. Det eneste du trenger er å vite hvordan du skal dra det lille du har ut helt til det virker mye mer intelligent enn det egentlig er. Det er egentlig veldig enkelt og det er ut til at det er noe av det samme utviklerne bak Just Cause 2 driver med. De gjør masse ut av ingenting og folk digger det.

Lenke til kommentar

Gikk på et høyt fjell med et radar complex på toppen på demoen hvor jeg kunne se langt ned på missionet mitt 3,5 km borte. Klarte fint å bruke fallskjermen til å komme helt bort det ^^ Dette innfridde virkelig selv om jeg ikke ble helt blown away

Lenke til kommentar

Testa demoen til PS3 idag...det var ikke dumt altså! Skyte grapling hooken til en fiende og feste han til en gasbeholder blir ALDRI gammelt! Konge!

 

Laster ned pc demoen nå for å teste smile.gif

 

EDIT: Hehe, er så typisk pc møkk. Spillet starter ikke engang...

 

EDIT: STEAM hadde vedlikehold så derfor startet ikke demoen...STEAM er skummle saker. Men bilde går svart når selve spillet skal starte. Takk Gud jeg egentlig har lagt gaming på pc på hylla.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...