Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!


Anbefalte innlegg

Velkommen til et nyoppusset innlegg.no. Vi starter opp en halvtime før planlagt tid og forumoppgraderingen skal ha blitt gjennomført uten de store problemene. De som har vært involvert i oppgraderingen er Terje, amund, og wer.

 

Forumet er altså oppgradert fra versjon 2.3.6 til versjon 3.0.3 av forumprogramvaren Invision Power Board. Dette involverer mange store og små endringer.

 

Selv oppgraderingen blir ansett som vellykket, men det kan likevel være feil som sitter igjen, noen feil er vi kjent med - andre feil krever at andre medlemmer av Innlegg.no bistår oss i å finne dem. ;) Disse feilene skal vi gjøre alt for å få fikset.

 

 

Kjente feil:

- Noen BBcodes, det gjelder blant andre skjul, float osv. vil fungere, denne koden vil derimot være ødelagt på gamle innlegg.

- "Mine innlegg"-søk er ikke på plass

 

 

 

Håper dere trives!

 

 

Diskusjon rundt hva som har skjedd, hva dere synes og innrapportering av evt. feil kan dere gjøre her.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og av en eller annen grunn klarer jeg ikke å redigere innlegget mitt over. (Teksten forsvinner, ingen boks kommer opp. Klarte å redigere innlegget jeg lenket til.) Bruker Firefox 3.5.3.

 

Ser signaturen min nå har kommet opp i fem linjer, i stedet for de nøye beregnede fire fra gammelt av. Hvilken bredde gjelder nå?

 

Edit: Nå ser redigering ut til å virke igjen.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det var ganske stilig, men Mine Innlegg er på feil sted, den skal være rett uner/over Vis Nytt Innhold. Og det boksen som var halvt rød og halvt hvis ved siden av trådene (som gikk til første uleste innlegg) er også borte. Spesielt sistnevnte er viktig.

 

Forresten, jeg kan ikke gi negative tilbakemeldinger på et innlegg. Det står "Du har nødd grensen for negative tlbakemeldinger idag" eller noe sånt, og har ikke gitt et eneste negativt idag.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Forresten, jeg kan ikke gi negative tilbakemeldinger på et innlegg. Det står "Du har nødd grensen for negative tlbakemeldinger idag" eller noe sånt, og har ikke gitt et eneste negativt idag.
Dette var fordi antall negative tilbakemeldinger medlemsgruppen fikk lov å gi var 0. Minusknappen er nå deaktivere for å ikke skape forvirring. Antall innlegg man kan merke som positive per 24 timer er endret fra 2 til 5.

 

Akkurat det siste kan være fordi de har valgt å ikke skru på hele tilbakemeldingsgreien. Noe jeg håper er tilfelle.

Negativ tilbakemelding har vi slått av, men synes ikke det er noe problem i at vi tar i bruk positive tilbakemeldinger. Evt. diskusjon rundt dette kan taes i tilbakemeldingskategorien.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Alt for mye hvitt, alt for lite skiller, hurtigsvar er borte, jeg får ikke startet nytt emne (du må være innlogget blanlabla).

 

Mitt førsteinntrykk :s

Hurtigsvar er der fortsatt, helt nederst.

Lenke til kommentar

Alt for mye hvitt, alt for lite skiller, hurtigsvar er borte, jeg får ikke startet nytt emne (du må være innlogget blanlabla).

 

Mitt førsteinntrykk :s

Terje kan sikkert se mer på designet hvis det er ønsket. Når det gjelder hurtigsvar er det som nevnt helt nederst.

 

Grunnen til at det står "Du må logge inn for å starte nytt emne" er fordi du ikke har tilgang til å starte et emne i denne kategorien. (Kun moderatorer og administratorer kan det). Kan endre på den oversettelsen jeg, slik at det står "Du har ikke tilgang til å starte emne". Eller om noen andre har et bedre forslag ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...