Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger generelt mer adskillelige farger. Grønt på både tråder som er klistret og tråder som har en poll er uoversiktelig.

 

Glem det jeg skrev, jeg fant funksjonen "Gjem sidebar" :)

 

Savner også "gå til siste innlegg" som er nevnt før her i tråden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er litt vel mye hvitt ja, håper de legger inn litt mørkere farger slik Cloudemyx sier. Ikke nødvendigvis på alt, men i hvert fall på viktige knapper og over/under hvert innlegg.

 

Foreslår også at muligheten til å gi positiv tilbakemelding fjernes i de trådene det ikke er postcount.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Kan forøvrig også si at postcount ser ut til å dekke en større del av forumet nå. Jeg har ca 5000 innlegg mer idag enn igår.

 

Du har fortsatt "kun" litt over 3000 innlegg slik jeg ser det? Og for min del ser jeg ingen forskjell på min count heller.

 

For å utdype hvorfor jeg mener tråder uten postcount også bør miste muligheten til å gi positiv tilbakemelding:

 

Jeg ser hvorfor det kan være fint med positiv tilbakemelding, men jeg ser ikke det faktiske behovet. Nettopp fordi en dårlig post er en dårlig post, selv om brukeren har 69 positive tilbakemeldinger. Argumentet med at brukere med 69 positive tilbakemeldinger ikke skriver dårlige innlegg holder ikke, fordi det er kvaliteten på posten der og da som avgjør, ikke at brukeren har postet 50 knakende gode innlegg for et halvt år tilbake. Men dette er litt utenfor det jeg egentlig skulle si.

Tråder som ikke har postcount har ikke postcount fordi de ikke har noe med forumet ellers å gjøre. Da bør heller ikke innholdet være gjeldende for om brukeren skriver bra eller ikke. Dessuten åpner det for misbruk i tråder som "Si en ærlig ting om brukeren over deg" og lignende tråder.

Lenke til kommentar

Det er forsatt for hvit, selv med gamer.no skin.

 

Tips, som på før etterbildet på side 3 viser. Margen med avtaren og brukerinfor har lyseblå bakgrunn, dette hadde gjort underverker. Også bare en litendash toning på resten så blir det bra.

 

Må si meg enig i at margen med bruker info+ signatur blir for dominerende på korte innlegg, men på lange er det helt greit.

 

Kan den streken på siden av avtaren flyttes nærmere avtaren? Slik at Innleggs og signaturfeltet blir bredere?

 

Ellers liker jeg det, og det er første gang EVER at det har skjedd. Altså i forhold til det gamle nettverket.

Lenke til kommentar

Kan forøvrig også si at postcount ser ut til å dekke en større del av forumet nå. Jeg har ca 5000 innlegg mer idag enn igår.

 

Går du inn på profilen din AltF4 ser du det totale postcount tallet ditt. Hadde nesten 9000 jeg.. :whistle:

Ser ut som at inne på profilen så får du se hvor mange innlegg du har til sammen, altså inklusive de fra "no-postcount" forum delen. Synes det egentlig er litt tøft, å kunne se hvor mye man faktisk har postet alt i alt ^^

Lenke til kommentar

Etter nesten ein heil dag med det nye utseende, må eg sei at det blir bare bedre og bedre.

 

Den eneste buggen eg kan se er at "start nytt emne"-knappen ser litt rar ut når eg ikkje kan starte nytt emne. Den har et lite kvitt felt til venstre (som i bildet nedenfor). Kan opplyse om at eg bruker Google Chrome.

 

497528.jpeg

Endret av tine_yoghurt
Lenke til kommentar

lagd en tråd om dette, den ble stengt.

 

 

Fjern den HVITE fargen ffs. Er jo iriterende å lese/skrive nå, får bokstavelig talt vondt i øyene. Få de gamle fargene tilbake. og hva er greie med alle de unødvendige forum temaer? Dere blir aldri diskusjon.no Dette forumet var først og fremst for GAMER.no

 

Vil ha gamle gamer.no forumet tilbake.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...