Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine innlegg kommer, dere får bare smøre dere med tålmod :)

 

Jeg gjorde skillet mellom post og signatur litt tydeligere på Gamer.no-skin nå.

Dere kan bytte mellom gamerskin og et annet skin for å sammenligne.

Jeg kan alltids gjøre det enda tydeligere eller mindre tydelig. Så innfører vi det samme på alle når vi finner ut hva som er best.

Lenke til kommentar

Ja, det er bedre. Ser også når det blir innlegg som har litt lengde på seg, så blir det ikke fult så kompakt.

 

Edit:

 

Du har nå valg om å skjule innlegg som er under en viss poengsum. Der står det: Handling nå skjuler innleggene under poeng. Endre visningsterskel?

 

Er det bare jeg som synes at dette er ganske knotete bruk av norsk? :)

 

Edit2:

 

Jeg klarer ikke å komme meg inn på full editor. (Bruker nyeste versjon av Firefox) Jeg trykker på knappen og så skjer det ingenting

Endret av Error
Lenke til kommentar

Veeeeeldig uvant design, enig med Lakus og de andre her, noe må gjøres der! Ellers ser det jo bra ut, tror dette kan bli bra, om man får pusset litt på designet og "gjeninnført" Mine innlegg, det er en obligatorisk funksjon, hvertfall for mitt vedkommende :p

Nå tror jeg ikke du har valgt samme drakt som du hadde før, for designet er slettes ikke veeeeeldig uvant :p

 

Du kan velge drakt nederst til venstre.

 

Hvis du har valgt drakt, kan du forklare hvorfor det er så uvant?

Lenke til kommentar

Ja, det er bedre. Ser også når det blir innlegg som har litt lengde på seg, så blir det ikke fult så kompakt.

 

Edit:

 

Du har nå valg om å skjule innlegg som er under en viss poengsum. Der står det: Handling nå skjuler innleggene under poeng. Endre visningsterskel?

 

Er det bare jeg som synes at dette er ganske knotete bruk av norsk? :)

 

Edit2:

 

Jeg klarer ikke å komme meg inn på full editor. (Bruker nyeste versjon av Firefox) Jeg trykker på knappen og så skjer det ingenting

Den setningen var veldig knotete ja.

Har skrevet den om nå.

 

Full editor fungerer fint hos meg både i FireFox og Opera.

Har du prøvd i flere browsere?

Lenke til kommentar

"Vis nytt innhold" viser både nye brukere, innlegg og annet nytt.

Det er flere faner der, det er mulig det viser det siste som er nytt. F.eks. hvis det registrerte seg en ny bruker 2 sekunder før du trykte på "Vis nytt innhold" så kommer du på medlemmer-fanen.

 

Skal få sjekket opp dette.

 

Nop, prøvde alle linkene til høyre, og alle sendte meg til rett plass. Signer meg opp med Lakus & Co med at det er altfor mye hvitt på forumet, men det blir vel jobbet inn.

Har du valgt gamer.no skin?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...