Gå til innhold

Velkommen til nyoppusset forum!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ikke likte det nye forumlayouten. Det ble litt for rotete, men det er nok mest fordi jeg er vant til det gamle.Etter et par uker vil jeg tro at alt føles riktig igjen. Dette er kanskje som Facebook oppgraderingen. Jeg syntes den var veldig uoversiktlig, men er nå vant til den. Jeg synes det blir helt feil å klage. For eksempel går det raskere å svare nå en før. (var ikke noe problem før.)

Den ble kanskje litt for polert for min del.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Jeg bruker Gamer.no 1280 skinnet og mener fremdeles at et eller annet er "galt" både i Innlegg.no og det førstnevnte skinnet. Kanskje jeg er av den typen som liker bedre det gamle utseendet enn dette nye "friske" utseende, men jeg syntes iallefall at det så mer profesjonelt ut før - nå synes jeg det ser litt for fancy ut. Greit med runde kanter osv, men jeg synes feltene med shading (emneheader osv) blir litt overkill. Kanskje det er en tilvenningsperiode som kreves, men jeg er egentlig ikke så hypp på å venne meg til noe når jeg synes det gamle så mer eller mindre perfekt ut.

 

Knappene "svar", "sitat" og "rapporter" er alt for lyse og går i ett med bakgrunnen i den grad at de blir utydelige. Alt i alt synes jeg at viktige knapper som "svar", "søk i emnet", "rapportèr" osv burde understrekes med en mørkere farge kontra en lys, nettopp for at det ikke skal gå i ett med bakgrunnen og bli oversett.

 

Forsiden på forumet ser veldig annerledes ut, med noe som føles som en ugjevn avstand mellom forumkategorier og underkategorier, fargene på fonten til forumkategoriene og kategoribeskrivelsene er veldig like og den sidebaren var håpløs i mine øyne, så jeg skjulte den så fort jeg kunne. Det er jo nøyktig den samme informasjonen som man bruker "Vis nye poster" til (som forøvrig har et litt dust navn og ikon nå)

 

Signaturene er altfor tett oppi innleggene og ser nesten ut om en del av selve innlegget til tider (Bilde. Needlers (Halo ftw) to say er det litt dust. Skillelinjen mot avatarene er alt for kort også. Ved lengre innlegg stopper skillelinjen mellom avatar og innleff nesten med en gang og etterlater et stort hvitt felt til venstre for resten av innlegget (Bilde). Nå som avatarene også er midtstilt (bombe, jeg er heller ingen fan av det på noen måte) tar de opp mer plass på siden og dermed blir dette hvite feltet enda mer tydelig. Ikonene under avatarene må bort etter min mening, og fargene på skriften under dem er for lys. (For lyst går igjen).

 

Knappen for å gi tilbakemelding på innlegg ligger i hjørnet og legger til ekstra vekt i hjørnet på innlegget i tillegg til at det også går over enkelte signaturer med float-tagger (Bilde). Legg den heller ved siden av rapporteringsknappen. De er tross alt svært knyttet til hverandre de to.

 

Under "vis nye poster" osv ligger Innlegg.no delen med linker til søstersidene, men noen av logoene ser litt triste ut. Spesielt Gamerlogoen. Den ser litt ut som en ekstremt liten Pac-Man som skreller en banan.

 

 

 

Jeg ser kanskje i overkant gretten og unødvendig pirkete ut, men det er slikt som grinds my gears når jeg bytter fra noe jeg liker svært godt til noe nytt jeg ikke sel har noen kontroll over. Grunnet min egosentriske natur er jeg også flink til å whine. Høyt. (:ph34r:)

 

... og for guds skyld: Gjør arealet man har til rådighet til å skrive innlegg i Full Editor større. Altså selve tekstboksen man skriver i.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...