Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Lokale Elkjøpen hadde heller ikke fått inn idag :( Pokker da. Når det kommer storspill så må det nesten gå galt.

 

Han duden sa att alle de store byene som oslo trondheim og bergen hadde fått det inn, og att det var på vei til alle de andre, Drammen ville ha det rundt lunsjtider

 

Jeg spørte han også om de var 3 stk på vei som de forskjellige drittbuttikene sa de hadde fått, da sa han att nei, det var en 100 stk på vei til hver butikk.

 

Håper att han ikke prater piss, kommer til å være så bitter og jeg sitter hele helga og ikke får prøvd spillet altså, haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men i svarteste!! Skulle ikke vi som forhåndsbestillte fra elkjøps nettbutikk før mai ha fått spillet innen i dag? Ingenting i min postkasse iallefall... :angry:

Jeg fikk det i hvertfall i dag. Brukte superweekend-tilbudet. Har inntrykk av at elkjøp har vært flinke med å sende ut et par dager før release, så er nok ikke det som er problemet.

 

En venn av meg bestilte forøvrig fra elkjøp for 2 dager sida, og det ble sendt allerede i går.

Endret av kakeninja
Lenke til kommentar

Gullrevolverne aktiveres automatisk, antrekket ditt må du gjøre oppdrag for å få (sjekk "outfits" på pausemenyen) og hesten kan det være at du må aktivere ved å trykke på select og så benytte løyvet som heter "War Horse". Deretter plystrer du bare på den. Musikk-CD-en står det vel hvordan du får på lappen som er med.

Lenke til kommentar

Jeg har nettop fått RDR Limited edition med den koden som gir deg masse stjæsj, jeg skrev inn koden og det sto at det hadde blitt unlocked, men hvor finner jeg det...? :S

Hest og pistol har du så fort du starter opp spillet, mens for å få The Deadly Assassin Outfit må du utføre en del oppgaver. Du finner de ved å trykke på outfits i menyen for så å bla deg frem til outfit'et.

 

Når det gjelder soundtrack kan dette lastes ned med kode her.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det i hvertfall i dag. Brukte superweekend-tilbudet. Har inntrykk av at elkjøp har vært flinke med å sende ut et par dager før release, så er nok ikke det som er problemet.

 

En venn av meg bestilte forøvrig fra elkjøp for 2 dager sida, og det ble sendt allerede i går.

 

Bestillte også gjennom superweekend. Begynner å lure på om jeg skal ta en tur innom byen, kjøpe det, og så bare benytte meg av retur-retten om det dukker opp i (kom)postkassa til uka - men, tviler på at det blir lett å oppdrive nå :( Andre fra Vestfold som har fått fra elkjøp-nettbutikk?

Endret av Galten
Lenke til kommentar

hvordan fanger du folk levende? Gjorde nettopp mitt første bounty hunter mission og hadde lyst å ta ham levende men nytta jo bare ikke å denge ham hele tiden, bare fortsatte å angripe. Jeg endte opp med å drepe ham tho, så etter det sjekka jeg i general store eller hva det heter om det var noe tau der eller noe lignende, men fant ingenting.

Noen som vet hva jeg må gjøre? eller hvor jeg får kjøpt litt tau?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...