Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har senket lista betraktelig fra de andre klassene denne gangen. Holder med 11 for å få milestone 3. Scout måtte du ha 23 av 30 eller noe slikt, og jeg husker enda med gru på tiden da Medic-pakken kom, og du måtte ha alle 32 for å få det siste våpenet.

 

Fikk samtlige Sniper-milestones ved pålogging i dag, samt den første fra Spy. Så da fikk jeg The Huntsman og The Ambassador! Ganske fornøyd :)

Lenke til kommentar

Hei, flott å se at det er interresse for Team Fortress 2. :)

Har selv spilt spillet siden betaen, og spiller det like mye enda ;)

Er nok mer inne på klanspill enn vanlig public, men det blir jo en del public også da...

 

Anbefaler dere å ta en tur innom www.tfortress.no - Norges nyhetsportal for TF2.

Der postes det nyheter og informasjon om alt som skjer innen tf-miljøet, dekker både klanspill og tf2 generelt.

 

Det arrangeres snart en 6v6 landscup, dvs et lag fra hver landsdel eller fylke (dersom det er nok folk fra et fylke).

Det er ingen krav for å bli med, og det hele er bare for gøy :)

Endret av wer
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Var igjen klan da jeg spilte tf2 ofte. (eGo) tror jeg den het. Det var gøy, skjedde ikke så mye på starten, da du måtte "spille" deh litt oppover. Klankamper på lukka server var fantastisk. Alle snipere er helt sinnsykt artig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...