Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller med ham på Steam.

 

Hart du fått den sensurerte utgaven? Google littt rundt så tror jeg du kanskje vil finne en løsning. Mange som har det slik, og i Tyskland er den "blodige" versjonen forbudt.

 

Og lolidude, du har fått våpen fort som f. Jeg har fått et fåtall, så slutt med klaginga! ;)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det trdje bildet der er jo helt fantastisk! Er det slik det ser ut når man bruker The huntsman?

 

Jeg sitter på ca 200 killcamshots, skal se om jeg ikke finner noen bra!

 

Skal vi ha en liten lek her? Poste bilder av folka fra foumet! Gjerne killcams så ser vi navnet.

Lenke til kommentar
Han har nok barnevennelig 360 TF2.

Nei, har det på PC.

 

Spiller med ham på Steam.

 

Hart du fått den sensurerte utgaven? Google littt rundt så tror jeg du kanskje vil finne en løsning. Mange som har det slik, og i Tyskland er den "blodige" versjonen forbudt.

 

Og lolidude, du har fått våpen fort som f. Jeg har fått et fåtall, så slutt med klaginga! ;)

Sensurerte utgaven? :cry: Quick, to the google mobile!

Lenke til kommentar
Medic duell! Utfordrer dere alle :p

 

 

Jeg er med! Snart 230 timer med Medic - I got my tricks :p

 

Stiller med server. Do not contact me, I'll get in touch. On a serious note, hvordan skal man ha e medic-duell? Skillsa ligger i healing ikke i dreping. Derfor må man ha en partner, helst en heavy eller soldier da...

Lenke til kommentar

Kan jo for eksempel stille 1 mot 1 på Granary? Den som capper alle punktene vinner. Å ha med en annen spiller gjør jo at kampen blir ujevn fordi ingen er like gode med en klasse. Heavy er jo overkill fordi det er den vanskeligste klassen for en Medic å knerte, må i tilfellet ha en Pyro på hvert lag.

Dessuten må vi avtale hvilke våpen vi skal bruke.

 

Jeg må si jeg er ræva i combat da, de 230 timene har lært meg å se opp for spioner, innkommende folk og har lært meg hvor jeg skal gjemme meg!

 

Mordi: Det aner meg at buen er veldig bra, jeg dør oftere av den enn jeg gjør av den vanlige sniperrifla. Er jo klin umulig å forutse når du dør slik det er med de andre våpnene i spillet.

Lenke til kommentar
Flott video AltF4! Liker virkelig pyroen du løper med ;)

 

Burde du gjøre, det er jo deg ;) hehe

 

Nøtte: Fikk selv en del (gamle) våpen til å begynne med, nå har det desverre blitt rn tilsynelatende full stopp. Fikk en sandvich på onsdag, og før det fikk jeg min siste unlock på søndag (the Sandman). Håper for din del du fortsetter med å få våpen! Det er kjipt å se alle andre få uten å få noen ting selv.

Lenke til kommentar

Ny patch er ute ;D

 

Added Sniper/Spy milestone achievements as an additional way players can get the new unlockables

 

Arena Mode

 

Added tf_arena_use_queue server convar. Turn this on to get the old queue behavior. Default is off

 

Added tf_arena_round_time to set a timelimit on the round

 

Added the userid of the player who built the teleporter to the "player_teleported" event

 

Fixed player killed event causing server crash

 

Fixed Spies not being telefragged when standing on an enemy teleporter exit with the Dead Ringer enabled

 

Fixed attackers seeing the mini-crit particle effect for full crits if the victim has the Jarate effect enabled

 

Fixed the Ambassador not doing damage to buildings

 

Fixed Spies disguised as their own team not drawing blood effects

 

Fixed players killed by flaming arrows not showing the appropriate death icon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...