Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Som AltF4 sikkert har funnet ut så liker jeg å spille som Sniper best, iallefall på Dustbowl ;)

 

 

Ti still. :D

 

Jeg duger ikke som sniper - jeg greier ikke dra raske skudd, og er nærmest avhengig av at noen går inn i siktet mitt. Og det er det jo forsåvidt mange som gjør, men jeg er mer brukbar som en annen klasse. Et par kills utgjør liksom ingen forskjell.

 

Shepard: Compression blast er ufattelig genialt og kanskje spillets lureste våpen. Funker utmerket mot ubers, mot stickies, mot Soldater... Er et utrolig vidt spenn på bruksområdet, og var en veldig velkommen Pyro-ekspansjon når den til slutt kom - og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen ønsker å bruke Backburner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Backburner er god i et par situasjoner, men alt i alt er compression blast det beste.

 

Har spilt av og på siden releasen, spilt en god del i det siste. Har alltid hatt en forkjærlighet for spy, så jeg spiller mest som ham. Anser meg selv som god med scout og pyro også. Klassene jeg regelrett suger å spille som, må være sniper og soldier. Spiller for det meste på public servers, mye 2_forts. Mapen jeg hater å elske. Spiller sjeldent custom maps, da jeg har hatt mye dårlige opplevelser på sånne. Noen dere anbefaler?

 

Jeg var temmelig glad i orange_x i en periode, men det er jo en sniperfest, og ikke mye man kan gjøre da.

 

Add dulle929 på Steam, hvis du vil ha noen som kanskje spiller en kveld ; )

Lenke til kommentar

Har verkeleg tatt fram igjen dette spelet og koser meg med det, til tross for at eg jevnt over suger. Sjeldant at det er så moro å få juling og bli skutt i filler.

 

MEN eg slit til tider litt med å finne ok servere å spille på. Har sett ein del bli nevnt her, men dei er gjerne fulle. Noko av problemet er nok at eg ikkje er heilt inne i all terminologien. Det virker jo som om dei fleste serverane køyrer kraftige modifikasjonar frå originalen, som eg likar best.

 

Kva bør eg se etter?

Og kva innebærer dei forskjellige uttrykka? F.eks. vanilla, arena, osv.

Lenke til kommentar

Vanilla er som oftest en server som bare kjører offisielle valve maps og minimalt med mods (?)

 

Men vi burde finne en spesifikk server/servere som vi fleste kunne begynne å spille på, så vi slipper å avtale spilletid osv .. Men hva er steamid'en deres da? Min er Striker122, feel free to add! :)

 

Har begynt å pracce litt demo, men er ikke spesielt god .. Men artig er det!

Lenke til kommentar
og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor noen ønsker å bruke Backburner.

 

Shizzle, men, er egentlig fantastisk fet i noen situasjoner, som når man sniker seg bak en hel rekke respawna nublets på maps som pipeline, hopper ned og overraske de med varme grillspyd.

Endret av Übermagnus
Lenke til kommentar
Vanilla er som oftest en server som bare kjører offisielle valve maps og minimalt med mods (?)

Det med vanilla klarte eg å resonnere meg fram til, men kva med "arena"? Det ser eg mykje av.

 

Ellers kunne folk godt merka serverane litt tydelegare med land/språk. Alltid like moro med servere der russisk eller liknande er foretrukne språk.

Lenke til kommentar
Har verkeleg tatt fram igjen dette spelet og koser meg med det, til tross for at eg jevnt over suger. Sjeldant at det er så moro å få juling og bli skutt i filler.

 

MEN eg slit til tider litt med å finne ok servere å spille på. Har sett ein del bli nevnt her, men dei er gjerne fulle. Noko av problemet er nok at eg ikkje er heilt inne i all terminologien. Det virker jo som om dei fleste serverane køyrer kraftige modifikasjonar frå originalen, som eg likar best.

 

Kva bør eg se etter?

Og kva innebærer dei forskjellige uttrykka? F.eks. vanilla, arena, osv.

 

Jeg skal lage en liten ordliste i førstepost! Er mye jeg tulla med i begynnelsen også, særlig om ting i spillet så vel som på serverlista.

 

Valve har gjort en veldig god jobb med det å dø i TF 2. Du får killcams som for det første gir deg noen morsomme bilder, og du får også veldig mye informasjon om situasjonen du døde i, noe som er veldig nyttig for å lære seg å unngå å gjløre samme feilen gang etter gang. Det er også en veldig fin detalj at de informerer om statistikken din når du dør, hvordan du spilte i forhold til ander runder og oppmuntrer deg til å forbedre den for at du skal bli en bedre spiller.

Lenke til kommentar

Gentlemen.

 

Godt å se en TF2 tråd her :)

 

Spiller for det meste som Soldier. Legg meg til på steam hvis dere vil. Steam ID: lieenk

Hvis dere trenger noen gode servere, sjekk her. Jeg er selv med i det communityet og spiller så å si bare på de serverne.

 

Noen kills en kveld på gravelpit :)

 

Lenke til kommentar
Gentlemen.

 

Godt å se en TF2 tråd her :)

 

Spiller for det meste som Soldier. Legg meg til på steam hvis dere vil. Steam ID: lieenk

Hvis dere trenger noen gode servere, sjekk her. Jeg er selv med i det communityet og spiller så å si bare på de serverne.

 

Noen kills en kveld på gravelpit :)

 

Er det blod? :o

 

Jeg har spillt i 5 timer på en server uten og få noen weapons, forde steam klikket. Faen.

 

Medic duell! Utfordrer dere alle :p

 

 

Jeg er med! Snart 230 timer med Medic - I got my tricks :p

I'm in, for the lulz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...