Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke så fett i dag for det kom noen clan karer som homsa rundt med medic og demo man. spawn campet osv. + At vi burde sette ned respawn tiden litt.

 

Hadde foresten mitt kuleste TF2 game i stad, et lag på dustbowl som sammarbeidet kjempe bra sammen med mic osv. Så når vi skulle angripe tok alle sammen pyro å vant hele dritten på sekunder :) Yeti the creti var der.

Lenke til kommentar

Beklager men har ikke tid i helgen til å sette opp noen event. men håper dere kan organisere der her.. Ellers så sett jeg om jeg har tid opp 2 event kl 20:00 lørdag og søndag. selvomjeg ikke kan være med selv. Skal avgårde i nryllup og barndåp i helgen så fungerer dårlig for min del og være meg.... kanskje påå søndag om flyet gåtr i riktig tid:-P

 

Utover dette så kommer serveren til å være oppe ¨å gå i hele helgen.. ip og passord komme rikke til å blio skiftet!

Have fun og Good luck fraging!

Lenke til kommentar
Okey.

 

 

Jeg har lyst på FG admin. Men jeg tigger ikke... joda, jeg tigger ^_^

 

Morsomt og høre på custom soundene man har lastet ned.

 

Det blir opp til nøtte å bestemme, ettersom han opprettet gruppen.

 

Ellers så er det fint at det er stadig nye folk som har lyst til å bli med.

Det hadde vært fint om alle som har lyst til å få invite til Fortress Gamer poster sin SteamID HER! Det gjør det mer oversiktlig for de med invite rettigheter og reduserer antall innlegg som egentlig hører under "spille sammen".

 

Vi prøver å få til litt felles gaming i helgene på kvelden fra klokka 6. Annen aktivitet kan godt settes i gang på eget initiativ, det er bare å huke tak i de du ser online til chatterommet til dere er mange nok til å sette i gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...