Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Stemte Sniper, pyro og demoman. Sniper fordi jeg elsker det, og en god, strategisk man, kan ødelegge et velfungerende angrep fra motstanderens side. Demoman fordi stickybombs er så genialt morro. Og Pyro tilslutt fordi det er rett og slett knallmorro, man skal leke med flammer.

Lenke til kommentar

Lolidude:

 

Gå til bildefilen du skal bruke.

Åpne den for redigering i paint.

Velg lagre som... eller save as...

Skriv det opprinnelige navnet plus .jpg eller .tga hvis .jpg ikke virker.

Hvis det står at bildefilen er for stor kan du prøve å gjøre den mindre, tror det skal finnes flere programm på internett som gjør deette.

 

 

Liker de fleste klassene, og kan gjøre det godt med mange.

Akkurat nå holder jeg en liten finger på sniper, og har gått opp med 13 timer siden fredag.

Lenke til kommentar
Som AltF4 sikkert har funnet ut så liker jeg å spille som Sniper best, iallefall på Dustbowl ;)

Sniper ftw.

Er så usansynlig lett å snipe i TF2 :p

Hvertfall public.

bare å løpe med kniven framme, så rusher scout deg rett forover, bare å dra frem sniper igjen og skyte :p

Lenke til kommentar
playerbanan: Jeg spiller ikke tf2 selv(skal starte etter eksamen :)), men har du prøvd å skifte oppløsning på skjermen din før du starter spillet? Det har funka med meg på et par spill!

Ja, det hadde keg prøvd. og det funket ikke. Men jeg slettet en server greie jeg hadde lastet ned, og da funket det igjen.

Lenke til kommentar
Først vil jeg si at jeg aldri har kjøpt fra steam før, så det kan være alt er som det var. Har i hvert fall fått et guest pass.

 

Jeg dobbelklikker på ikonet, og spillet starter, musikken og en loading screen dukker opp. Når den skal til å bytte til der man kan finne spill, og endre på ting, ''hovedvinduet'' legger spillet seg ned, og jeg får beskjed om at hl2.exe har sluttet og virke.

Kanskje dette hjelper https://support.steampowered.com/kb_article...=7169-TIAV-5361 ;D

 

Ja, det er lovlig, det er bare den som har "skinnsa" som ser dem, hattene er med i spillet btw.

Lenke til kommentar

Har spilt TF2 en god stund nå, og bare elsker pyro! Ble en lang pause for ikke så lenge siden men har tatt igjen spillinga nå. Begynner faktisk å bli litt god igjen med compression blasten, så for dere soldiers og demo folk: forbered dere å få igjen crit rocketen/bomben i trynet!

 

Men hvilke servere spiller dere folka på da? Selv så spiller jeg litt på lokalen #1 og TRELLE serverne. Men hadde vært morro å spilt litt med dere andre her! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...