Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at jeg aldri har kjøpt fra steam før, så det kan være alt er som det var. Har i hvert fall fått et guest pass.

 

Jeg dobbelklikker på ikonet, og spillet starter, musikken og en loading screen dukker opp. Når den skal til å bytte til der man kan finne spill, og endre på ting, ''hovedvinduet'' legger spillet seg ned, og jeg får beskjed om at hl2.exe har sluttet og virke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å spille TF2 for rundt en uke siden. Fett spill. Spiller for det meste Scout. Har opplevd mest suksess med den klassen, pluss at jeg digger å løpe fort og hoppe langt. :p

 

De skulle lagt våpnene som milepæler, så kunne de heller latt hatene komme random for at du spiller.

Enig. Det hadde i tillegg gitt mer driv til å spille spillet. Nå er det jo bare "Jaha, nå fikk jeg den ja".

Lenke til kommentar
Sniper krever skills, det gjør ikke heavy.
Bullshit. Man må være istand til å posisjonere seg riktig i forhold til hvor bølgene av fiender kommer fra, time når man begynner å spinne Sasha og kompensere for den trege farten med BULLETS!

 

Hvis det eneste du gjør i TF2 er å hore som sniper vs. sniper på 2forts så kunne du like gjerne spilt duckhunt.

Lenke til kommentar

Satt opp poll nå. syns den blit litt stor, så har dere klager kom med dem!

 

Heavy er forsåvidt en klasse det er lett å få noen kills med men innmari vanskelig å bli god i. Har en del triks, som å hoppe rundt hjørner samtidig som man spinner opp våpenet - da tjener man litt tid, og får også en aldri så liten element of surprise. Ingen klasser overlever et rett-på angrep på en Heavy, men farten samt minigunens store spredning på avstand gjør han til et bytte lett å ta på avstand. Størrelsen og farten gjør at hans hovedcounterklasser er Spy og Sniper.

 

Personlig elsker jeg å spille Medic. Alle på det andre laget ønsker å se Medicen død, og det lager herlige hektiske tilstander til tider. Medic gir deg også den beste oversikten til en hver tid, og et lag med et par gode Medics vinner hvilken som helst kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...