Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Kjapt spørsmål: Noen som har Physician's Procedure Mask (eventuelt i Vintage) ?

_______________

 

Tf2 Beta har blitt oppdatert og fått en stilig liten funksjon som lar deg gå gjennom dine tf2 replays, redigere dem og sende det direkte til youtube om ønsket.

http://www.youtube.com/watch?v=EcI9PU1uMGU

 

Er vel en "forenklet" versjon av source recorderen. Ser ganske lovende ut.

Endret av Svinepelz'
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ny update igjen! Morsomt tema må jeg si, liker veldig godt den nye hatten til demoman! Har enda ikke fått alle tingene fra forrige update, men jaja. Craftet faktisk Horseless Headless Horsemann's Headtaker i dag, da jeg hadde fått samlet sammen 2 refined metal igjen.

 

EDIT: Forresten, hvordan bruker jeg det nye sverdet? Jeg får det ikke opp. Hvis jeg prøver å velge det går den automatisk tilbake til det våpnet jeg hadde. Eller er det bare jeg som er skikkelig inkompetent? ^_^

Endret av Xifi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Sounds like a plan! Likte filmen faktisk, viktig med hatter. Man på passe på så man ikke er "Poor and Irish".

Lokalen sine servere er kos å spille på, ikke masse rare mods og greier, pluss at det er et fint nivå der. Jeg kan godt anbefale å prøve ut Hampshire Heavies også om du kommer over de en gang, selv om jeg vil påstå at nivået der er litt høyere. Ikke noe problem med det selvsagt!

Lenke til kommentar

haha! ja, merker det er mange som spør etter bills hat eller de nye brillene til engineeren jeg fikk fra en man co. kasse :3

Åh, trada noe veldig i dag for første gang i dag og dæven skal si jeg ble fornøyd! Bytta huntsman mot bonk atomic punch, equalizer og cloak and dagger - me happy. Skal lage meg noe metall etterhvert tenker jeg!

Lenke til kommentar

Det lønner seg å ha en plan før du begynner å crafte. Kanskje du kan bytte til deg items billig eller bare bytte til deg det du hadde tenkt å crafte ved flaks. Spør alltid først, og les oppskriftene på hvordan man lager ting. Jeg syns det er bedre å beholde våpen og heller smelte de om når jeg først er sikker, plutselig får man tradet de vekk i stedet.

Lenke til kommentar

Spiller også en del på lokalen sine servere når jeg først spiller, og er enig i at de har et fint nivå der. Spiller også endel på Uberium, som jeg kan anbefale. Må prøve å få spilla litt mer fremover, blitt litt lite i det siste. går under the0bald ingame og på steam, bare å legge meg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...