Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!

Hvor skal vi spise?  

1. 1. Hvor skal vi spise?

• Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du hadde fått lov til å bo hos meg de få timene Snorre, hadde det ikke vært for at mor og stefar er hjemme, og det hadde virket litt mistenkelig å hatt en ukjent eldre mann i hus ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var det! Nei, hvis noen har en sofa til overs som de kan låne ut for en natt hadde det vært kos. Er ikke kravstor. En sofa og en pute er sikkert mer enn nok. B) Så hvis noen stiller sofa til disposisjon blir jeg nok med.

Skrevet

Mulig Nøtte kan stille med sofa men vet ikke noe før rundt mnd skifte juni/juli. Er mye som skal klaffe! Holder på å flytte i den tidsperioden også! (rundt 1 august)

Skrevet
Hilken gal person har stemt McDonals?

Jeg må si jeg reagerer enda et hakk mer selv når jeg ser det er to personer. To personer kan lett bli flere, da de blir flere kan de ta over treffet!

Skrevet
Det ser litt dårlig ut for min deltagelse. Tog til Oslo går greit, men tog tilbake er det verre med. Siste toget den 1. august går fra Oslo rundt 16:00. Første toget den andre august går rundt klokken 06:00. Med andre ord. Enten får jeg sånn omtrent to timer i Oslo, eller så må jeg rave rundt nattestid med fare for å bli slått ned og ranet av voldsaper. Eventuelt må jeg bruke penger på overnatting, men slike penger har jeg ikke. :\
Jeg kan garantert fikse overnatting hvis ingen av gamerne er villige. :p
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kan trådstarter skrive at jeg er 15 og et halvt? Ser så usselig ut som 15-åring :p

Skrevet
Det ser litt dårlig ut for min deltagelse. Tog til Oslo går greit, men tog tilbake er det verre med. Siste toget den 1. august går fra Oslo rundt 16:00. Første toget den andre august går rundt klokken 06:00. Med andre ord. Enten får jeg sånn omtrent to timer i Oslo, eller så må jeg rave rundt nattestid med fare for å bli slått ned og ranet av voldsaper. Eventuelt må jeg bruke penger på overnatting, men slike penger har jeg ikke. :\
Jeg kan garantert fikse overnatting hvis ingen av gamerne er villige. :p

Det ville vært veldig fint.

Skrevet
Kan trådstarter skrive at jeg er 15 og et halvt? Ser så usselig ut som 15-åring :p

Det ser ut som du kommer fra barnehagen hvis det står 15 og et halvt. Det er bare de under 6 som bryr seg om halve år.

Skrevet

Det ser ut som du kommer fra barnehagen...

Gjør han ikke det, da? :p

Skrevet

Ehtram og Flosshatt trenger gjerne og en plass å sove når vi ender i Oslo, eller?

I så fall tror jeg kanskje vi skal tenke på et vandrerhjem. Vi får et rom med 5 senger for 1075,- natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...