Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Da er du velkommen til å slå deg sammen med oss. Jeg kan sikkert gi en liten notis om hvilke seter meg og Eplefe havner på, så kan dere bestille billetter i samme vogn. Men men. Jeg venter vel med å bestille til jeg er sikker på at dette her faktisk blir noe av. Altså at Shampoo får ferdig listen over de som faktisk kommer. Litt dumt å bestille lavpris-billetter til et treff som ikke blir noe av "liksom".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme om setningen er der eller ikke. Er da ikke så vanskelig å ignorere den? Selv synes jeg forøvrig det blir litt overkill og rart å ha den der. Men om Shampoo som har ansvaret for organiseringen av tråden etc mener den bør stå der så får det være hans valg. :)

Lenke til kommentar
Samme om setningen er der eller ikke. Er da ikke så vanskelig å ignorere den? Selv synes jeg forøvrig det blir litt overkill og rart å ha den der. Men om Shampoo som har ansvaret for organiseringen av tråden etc mener den bør stå der så får det være hans valg. :)

 

Jeg mener vi burde ha den der, for at folk skal være obs på røykingen sin. Jeg selv for en utrolig hodepine av å være i nærvær med noen som røyker, og det er sikkert flere som ikke liker å røyke passivt. Kan sikkert endre på den så den blir litt mer diskret (i morgen, når jeg tenker klart), om dere plages av det.

Lenke til kommentar

Når jeg leser "Det er lov å røyke" bli jeg ikke mer obs på å passe på ang hvem røyken min blåses imot, men jeg tenker heller at det er merkelig med enn sånn regel for et forumtreff. Den neste setningen gjør vel som du sier, men ikke den jeg først snakket om.

Lenke til kommentar
Tipper det blir mange nerder på dette treffet!

 

Ja. Du er jo en nerd du også tipper jeg? Vet du definisjonen av nerd? Jeg har en kamerat som spiller fotball i krets han er nerd, jeg kjenner noen som driver med håndball på høyt nivå de er nerd. Jeg kjenner også noen som er veldig opptatt av sminke, klær og utseende de er også nerder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Nerd har blitt en betegnelse for de som enten bruker mye tid foran data eller spill. Sånn har det blitt, hele mølja har misforstått. Ganske kjipt, for vi blir sett ned på av andre.

 

Men om treffet: Skal vi gjøre noe før/etter Peppes? Bowling, som ble foreslått før, og hva med den quizen det var snakk om?

Lenke til kommentar

Er vist noen individer som ikke liker å spise ute, og det synes jeg vi skal respektere. Så med mindre noen stiller hus og eiendom til rådighet tror jeg det blir litt uaktuelt. Skal jo ikke tvinge folk å sitte og grille i parken heller. Så det ser ut til at Peppes blir valget.

 

Hva mener folk om aktiviteter da? Skal vi finne på noe å gjøre før eller etter Peppes? Jeg foreslo bowling, noe som er en veldig sosial aktivitet. Men dette forutsetter at man bestiller en tid på forhånd (når man er så mange som oss). Så lurt om vi vet hvor mange vi blir og hvor mange baner vi da trenger. Hvis folk vil bowle that is. Foreslår at folk foreslår aktiviteter (bowling, laserspill etc), så kan vi stemme over eventuelle forslag. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Setter opp en poll snart, må bare lese gjennom og liste opp flere ting. Da blir det Peppes, da. Jeg kan lage en quiz til middagen, og vinneren får et valgfritt spill på en spillsjappe vi går forbi, til maksimum 600kr. Er det noen som er villige til å spleise på det?

 

Jeg støtter forresten bowling.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...