Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Friday's har jo den mest suverene maten i verden (bortsett fra at Oslo-avdelingene ikke kan steke kjøtt for en femmer), men er redd for at det kan bli et veldig saftig innhogg i både min og andres (kanskje særlig de yngres) lommebok. De norske restaurantene har jo ikke akkurat spis-så-mye-du-vil-priser. *grøsse*

 

Peppes er nok et fin-fint valg, noe for alle, ikke altfor dyrt, og de har Oreo-iskake. <3

Lenke til kommentar
... kanskje få opp grilling der?

 

Var det ikke slik at det ikke ble grilling med mindre noen kunne stille med bolig? Hittil har ingen kunnet det. Og om vi får noen som kan, setter jeg til slutt opp en poll med vinneren av denne pollen og grilling.

 

 

Rundt hundre kroner for en tallerken med mat kan vel de fleste avse, og det trenger man da ikke å dra på Generisk Gatekjøkkentralle for å finne? Men for all del, om det er felles enighet om at det er slik mat man vil ha så skal jeg ikke pirke.

 

Jeg har kun tatt opp alternativer som har blitt foreslått av brukerne. McDonald's og Burger King har vi aldri vært positivt innstilt til, men jeg satte det opp allikevel siden det ble foreslått.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så utrolig kjent i Oslo, så vet ikke helt hvordan miljøet er på de forskjellige stedene. Men treffet burde være et sted hvor det er plass til mange i rolige omgivelser. (Tror egentlig jeg unngår å stemme i pollen.)

Forresten: Vi fra Bergensområdet burde kanskje organisert oss når det kommer til reisen bort? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...