Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Du hadde fått lov til å bo hos meg de få timene Snorre, hadde det ikke vært for at mor og stefar er hjemme, og det hadde virket litt mistenkelig å hatt en ukjent eldre mann i hus ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser litt dårlig ut for min deltagelse. Tog til Oslo går greit, men tog tilbake er det verre med. Siste toget den 1. august går fra Oslo rundt 16:00. Første toget den andre august går rundt klokken 06:00. Med andre ord. Enten får jeg sånn omtrent to timer i Oslo, eller så må jeg rave rundt nattestid med fare for å bli slått ned og ranet av voldsaper. Eventuelt må jeg bruke penger på overnatting, men slike penger har jeg ikke. :\
Jeg kan garantert fikse overnatting hvis ingen av gamerne er villige. :p
Lenke til kommentar
Det ser litt dårlig ut for min deltagelse. Tog til Oslo går greit, men tog tilbake er det verre med. Siste toget den 1. august går fra Oslo rundt 16:00. Første toget den andre august går rundt klokken 06:00. Med andre ord. Enten får jeg sånn omtrent to timer i Oslo, eller så må jeg rave rundt nattestid med fare for å bli slått ned og ranet av voldsaper. Eventuelt må jeg bruke penger på overnatting, men slike penger har jeg ikke. :\
Jeg kan garantert fikse overnatting hvis ingen av gamerne er villige. :p

Det ville vært veldig fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...