Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Soli bowling? Der har de bowling i kjellern og peppes i første etasje. Samlingssted bør være nasjonalteateret.

 

Skal se på det, men samlingsstedet vil være Oslo S. Jeg foreslår at alle møtes der før vi labber i retning bowling.

 

Du kan sikkert bli med, Keylar. Bare send meg en PM med alder, og om du er 100% sikkert på at du kan komme 1. august.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det viser seg nå at vi er i Kragerø den uken, men jeg kommer hjem på 1. Jeg er bare ikke helt sikker på når. Kan evt bli med senere hvis jeg rekker det.

Lenke til kommentar

Jeg var ikke helt sikker. Jeg er alltid den som betaler kinobillettene eller inviterer folk på restaurant (og dermed betaler regninga også), så jeg antar at jeg har vent meg til tanken.

 

EDIT: Så fant jeg ut at dette ville koste litt mer enn det jeg pleier å betale, det var vel da det gikk opp for meg :p

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Er ikke sikker enda, har fått et par forslag. Regner med at det går greit om jeg velger ut et sted selv, uten avstemning, og så kan dere helle skyte meg om jeg har valgt et helt horribelt sted, eller?

Vel personlig så er jeg ikke for så hurtig avskaffelse. Jeg liker mer å se på at de har en lang og smertefull død kanskje?

Hmmm sette deg inn i en glass kube fylt med vann. du har dykker utstyr på deg men kuben står inni en fryser.

 

Sånn for å snakke on topic så er det en selvfølge at jeg betaler for meg i hvertfall... Også har jeg vel lovet ut 200kr til eplefe om hun trenger det...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet enda ikke om jeg jobber den dagen men viser det seg at jeg kan komme stemmer jeg for at vi bare knyter noe foran øya på'n Shampoo og dytter'n utafor Aker Brygge. Etter at han har betalt for maten samt bowling selvfølgelig.

 

Satser på å bli innkalt på jobbntervju til uka, sier i fra om jeg kan så fort som mulig. Ser på det som selvsagt at enhver betaler sin egen regning av mat og bowling!

Lenke til kommentar

Uff, jeg har vært litt treg nå. Men nå setter jeg en frist - Alle som ikke har bekreftet om de kan komme må sende meg PM om de kan komme eller ikke iløpet av imorgen (tirsdag 28. juli), men helst i dag. Det er fortsatt "greit" om dere sier ifra senere, men da kan jeg ikke garantere at det er plass til bowling og slikt, så det er selvsagt best å si ifra så fort som mulig.

 

Jeg tror forresten at jeg prøver å bestille hos Solli Bowling. Noen imot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...