Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Det har vært pratet smått om det lenge, men da har endelig forumbrukerne tatt initiativ til å arrangere Gamer.no's uoffisielle forumtreff 2009! Det er ikke mye som har blitt bestemt enda, men som treffleder vil jeg oppdatere førstepost med en gang noe blir vedtatt. I mellomtiden vil jeg prate med de som har lyst til å møte opp om tidspunkt, sted, og hva vi skal gjøre. Det er allerede bestemt at treffet skal holdes i Oslo, men akkurat hvor vet vi enda ikke.

 

De som ønsker å være med på treffet skriver alder, og om de er i stand til å komme på 1. august, eventuelt 2. august. Skriv også om du har en bolig du kan ha treffet i.

 

 

De som har søkt:

 

  • TST, 29 år
  • AltF4, 25 år
  • JoeDohn, 23 år
  • Keylar, 22 år
  • Nøtte, 21 år
  • Maury, 20 år
  • Rider of Reason, 19 år (20 den 30. juli)
  • Turboleif, 19 år
  • Lakus, 19 år (20 den 5. juli)
  • Gormers, 18 år
  • Eplefe, 18 år (19 den 31. juli)
  • Ethram, 17 år (18 den 7. juli)
  • Wartom, 17 år
  • drugiS, 17 år
  • Vaenas, 17 år
  • Carina, 17 år
  • Laland, 16 år
  • Erik, 16 år
  • Joananas, 16 år
  • iharal3, 15 år
  • Atsjonas, 15 år
  • Mokko, 14 år
  • lolidude, 14 år
  • Flosshatt, 14 år

 

 

Det som er bestemt:

 

Det skal være lov for de over 18 år å ta seg en øl eller to under middagen, men blir man full blir man utvist fra treffet. Vi holder oss naturligvis innenfor lovens grenser, og skal ikke skjenke noen som helst form for alkohol til mindreårige. Det er naturligvis lov til å røyke, men man må ta hensyn om andre ber deg slutte. Men vi regner med at dere klarer å passe på slikt selv.

 

Vi skal møtes på Oslo S klokken 14:00 og gå derfra ned til Solli Bowling. Bowlingen starter klokken 15:00. Har booket tre baner fram til klokken 16:00, etter det spiser vi på Peppes.

 

 

Dato:

 

Jeg har nå sendt ut dato til alle som har meldt seg på om de kan komme på 1. august, eventuelt 2. august. De med uthevet skrift kan komme, de med strek gjennom kan ikke, de med kursiv tekst vet ikke enda, og de som ikke er endret på har ikke svart.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan godt starte med en gang. Siden det bare vil bli rot om vi prøver å løse alle problemene med en gang, vil jeg at vi først skal diskutere sted. Hvor vil dere ha treffet? Som sagt er Oslo bestemt, men vi trenger å finne ut hvor i Oslo vi skal være. Jeg har allerede foreslått Bislett Kebab House som første møtested, slik at alle kan ta en god kebab før vi eventuelt drar noe annet sted.

Lenke til kommentar

Foreslår at man først møtes et sted "alle" kjenner til - møtepunktet på Oslo S. Rett og slett fordi mange vil komme med tog. :)

 

Så kan man begynne å bevege seg til steder litt mer obskure.

 

Edit: Peppes er jo et must. Pizza over kebab! Dessuten er det muligheter for å få langt bord og greier, som jo er en fordel så vi slipper å dele opp i smågrupper. Nå skal det sies at jeg ikke aner hvordan kebabsjappa funker!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Godt forslag, AltF4. Men jeg har lyst til å møte opp på (eksempelvis) Bislett først for å holde av bord. Det er lett å spørre om veien i Oslo, og alle vet hvor Bislett er. De som tar tog, og de som ikke vet hvor spisestedet er, kan møtes på Oslo S og bevege seg sammen mot nevnte sted senere, mens de andre drar direkte til stedet.

 

Dette er bare et forslag fra meg, ikke en avgjørelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...