Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehtram og Flosshatt trenger gjerne og en plass å sove når vi ender i Oslo, eller?

I så fall tror jeg kanskje vi skal tenke på et vandrerhjem. Vi får et rom med 5 senger for 1075,- natten.

 

Takk for tilbodet, men det byrjer å bli veldig tvilsamt at eg kan komme. Dessverre. Foreldra mine er veldig skeptisk til at eg skulle bli med dykk på tog (alle på nettet er jo pedofile), eg klarar nok heller ikkje komme meg til Oslo på ein annan måte, det at eg kom til å bli den yngste i den gruppa gjorde dei ikkje meir entusiastiske. Så det er nok liten sjanse for at eg klarar å overtale dei til å la meg dra :(

Lenke til kommentar
Ehtram og Flosshatt trenger gjerne og en plass å sove når vi ender i Oslo, eller?

I så fall tror jeg kanskje vi skal tenke på et vandrerhjem. Vi får et rom med 5 senger for 1075,- natten.

Det høres ut som en plan. Blir mye bedre det enn å vandre gatelangs på nattestid.

Tviler sterkt på att jeg kommer. Dere er skummle.

På hvilken måte er vi skumle? de forumbrukerene jeg har møtt så langt har virket som veldig greie mennesker. :)

Lenke til kommentar
Flosshatt da! Håper du har en virkelig god grunn for det :(

 

Eg siterar meg sjølv:

 

Ehtram og Flosshatt trenger gjerne og en plass å sove når vi ender i Oslo, eller?

I så fall tror jeg kanskje vi skal tenke på et vandrerhjem. Vi får et rom med 5 senger for 1075,- natten.

 

Takk for tilbodet, men det byrjer å bli veldig tvilsamt at eg kan komme. Dessverre. Foreldra mine er veldig skeptisk til at eg skulle bli med dykk på tog (alle på nettet er jo pedofile), eg klarar nok heller ikkje komme meg til Oslo på ein annan måte, det at eg kom til å bli den yngste i den gruppa gjorde dei ikkje meir entusiastiske. Så det er nok liten sjanse for at eg klarar å overtale dei til å la meg dra :(

Lenke til kommentar
Det begynner å nærme seg 1. august nå, så jeg sender ut ny PM til de som er usikre på om de kan komme. Vi burde også bestemme lokaler snart. Vet det har kommet forslag før, men fint om dere skriver opp de Peppes og bowling lokalene dere har lyst til å dra til her nå.

 

Hva med Soli bowling? Der har de bowling i kjellern og peppes i første etasje. Samlingssted bør være nasjonalteateret.

Lenke til kommentar

Jeg må vel vurdere å bestille biletter snart jeg da.

 

Når det gjelder steder vi kan være får det bli opp til dere Oslo-boere. Jeg er desverre ikke kjent i Oslo. Sannsynligheten er stor for at jeg joiner Nøtte litt tidligere på dagen. Isåfall er det litt hipp som happ for meg hvor vi møtes. Men for de som eventuelt kommer fra Bergen kan man jo møtes på Oslo S. Men vi får se om det kommer noen derifra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...