Gå til innhold

Prisreduksjon på PS3 i nærmeste fremtid


Anbefalte innlegg

IT Avisen publiserte en sak om dette idag, der kilden deres er Edge. Fikk bare lyst å poste denne når jeg leste hva denne "analytikeren" hadde sagt.

 

Mer kuriøst er at Hickey påstår at Sony vil ta vekk Blu-ray-støtten for å redusere prisen, noe som virker temmelig umulig da alle spill til konsollen faktisk kommer på Blu-ray-disker.

 

Hvordan klarer slike folk å beholde jobben i disse finanskrise tider?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bd playeren, alle spill kommer jo på bd disker, så ja sony ville skutt seg selv i beinet ved å fjerne den!:)

Mer som å dra ut mageregionen og binde den rundt halsen før ett 200meters hopp utfor en bro vil jeg si :)

 

Ganske fantastisk at analytikere stadig vekk blir tatt på alvor da de ofte ikke er mer kvalifiserte enn mannen i gata.

Lenke til kommentar
Nå er det nok i såtilfelle heller lisensen for å spille Blu-ray -filmer det er snakk om.

Som sony betaler til seg selv? Det er vel sony som står bak blu-ray?

 

Nei,

Sony, Panasonic, Pioneer, Philips, Thomson, LG Electronics, Hitachi, Sharp, og Samsung står bak blu-ray hvis mine kilder er riktige.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva som skjer her, Sonys importør til Norge bare øker sine priser inn til butikk. Så om prisnedgangen vil få noen effekt her blant griske importører spørs da...

 

Men Sony er helt nødt til å få ned prisen på konsollen, de har jo ikke trøkk i salget idet hele tatt nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+876123

Kommer ikke til å skje på ganske lenge. Jeg tviler på at Sony i det hele tatt har råd til å sette ned prisen på konsollen ytterligere - salget har kanskje tatt seg opp bittelitt i det siste, men de er fortsatt under MS og især Nintendo i salg. De taper jo penger som et åpent sår enda, og hadde det ikke vært for PSP og videre salg av PS2 (som holder på å stagnere også), så kunne det sett riktig ille ut videre for spillavdelingen. På samme måte tror jeg heller ikke at en PS4 vil komme før om veldig, veldig lenge - om i det hele tatt.

 

Men det er jo alltid finvær etter stormen, og det er bedre å være litt pessimist og bli positivt overrasket! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...