Gå til innhold

[LØST]Beskjed om redigering.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skal nå være slått på. Når det gjelder feltet for å vise hva man har redigert tror jeg det vil reserveres til moderatorer og administratorer. Siden det ikke kan fjernes av bruker i det tilfelle og samtidig en måte for moderator å si at han endret posten.

Lenke til kommentar

Det er da ikke noe poeng å lage så sykt mye "stæsj" med den linja, jeg synes den er fin sånn som den er nå. Om man legger til farger, masse ikoner og greier rundt den tar den bare blikket vekk fra innlegget, som faktisk er det viktige i et forum. Nei, behold den sånn den er: en liten, diskré linje. :)

 

EDIT: Leif.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
hvis en post er endret av en selv, trengs ikke brukernavnet å være med. Mao "Denne posten er endret av qualbeen: I dag, hh:mm" kan byttes til "Endret kl hh:mm". Ingen viktig endring, men også små forbedringer er jo kjekt ;)

 

NB: når andre (moderatorer) har endret en post, bør brukernavnet komme opp

 

Jepp, enig i denne.

Lenke til kommentar
Ingen mulighet til å la det være, la oss si 2 min, forsinkelse før det står at det er blitt endret? Det som oftest endres innenfor denne tidsrammen tror jeg som regel er skrivefeiler.

 

Hva er det som egentlig er så galt med denne meldingen? Det er ikke som at innlegget blir mindreverdig. Den han én funksjon, og det er å vise at innlegget har blitt endret, selv ser jeg den som meget nyttig. Ser heller ingen grunn til at en skal bruke unødvendig mye resurser for å kode om dette, slik at meldingen blir noen ord kortere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...