Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ble akkurat ferdig med

Killer Croc's hule

, og hittil er det vannvittig bra! Engasjerende, spennende

(delene med Scarecrow.. bare.. wow!)

og en herlig stemning! Ble også skremt når

bildet "frøs" og Jokeren kjørte Batmobilen.

 

 

Noe annet som imponerer stort er det tekniske. Har absolutt ingenting å sette fingeren på! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et par ting å sette fingeren på.

 

-Glitch, jeg måtte restarte spillet etter å ha falt igjennom bakken.

-Ansiktsanimasjonene, spesielt på Joker, de er såklart bra. Men de holder ikke følge med prestasjonen til Hamill.

 

-Jeg vil kjøre Batmobile!

Greit, det ville kanskje ødelegge spillet, men hvis man bruker den til å kjøre inn i en vegg?

En bitteliten sekvens.

 

Ellers var det et meget bra spill, helt klart noe av det beste de siste årene.

Lenke til kommentar

Jeg skaffet dette i går, på 360, vel å merke (hadde opprinnelig bestilt det på pc, og ble passe lang i maska da jeg kom hjem fra ferie og ikke så noen pakke fra CDON som forventet, og så fikk vite at det tok over 2 uker til), og så langt storkoser jeg meg. :D Jeg har likt Batman lenge, og dette var helt klart fornøyelig. Fin stemning og god grafikk, sålangt angrer jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Ble akkurat ferdig med historien:

 

 

Skuffende slutt med Jokeren. Det at han selv brukte "titan" og ble detn.. tingen han ble, ødela for mye av finessen han hadde vist tidligere i spillet. Veldig ensformige, om ikke veldig kule kamper mot slutten.

 

Ble ferdig med historien i går og syns som de fleste andre jeg har sett skrevet om spillet at det er et mesterlig spill. Liker det at de har tatt utgangspunkt i hele Batmanuniverset, og ikke bare den siste filmen. Det tror jeg ville blitt en typisk lisensutgivelse.

 

Gameplayet er strålende, slåssscenene mesterlige og jeg liker detektivmodusen og måten de har forlenget spilllets levetid med de ulike Riddles.

 

 

Siste bossen er jeg enig i var en liten skuffelse, men på den annen side fikk jeg den følelsen fordi spillet som helhet er fantastisk bra, og forventningene ble deretter.

 

Særlig den scenen hvor rollene byttes om, hvor Joker bokstavelig talt sitter i førersetet traff meg. Trodde også som jeg har sett enkelte har skrevet, at boksen min streiket når skjermen begynte å flimre :D

 

Endret av Heffie
Lenke til kommentar

Fra wikipedia.org:

 

Batman: Arkham Asylum is an action-adventure stealth video game based on DC Comics' Batman for PlayStation 3, Xbox 360 and Microsoft Windows. It was developed by Rocksteady Studios and published by Eidos Interactive in conjunction with Warner Bros. Interactive Entertainment and DC Comics and was released on August 25, 2009 in North America and August 28, 2009 in Europe.

 

Hvorfor lurer du på om BioWare har noe med dette spillet å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...