Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Må restarte PS3, komme meg dit, men det samme skjer hver gang.

 

Skjedde og tidligere i spillet, men da hjalp det med å restarte. Nå derimot, står jeg dessverre fast, og det PROVOSERER.

 

Har xbox, men hva mener du med står fast? Kommer du deg ikke av flekken? Får og de loade greiene noen ganger når man går gjennom en dør, men det har aldri hengt seg... Fant ut at det skjer ofte når man sprinter på døren.

Endret av LinoraN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre her som sitter fast her? Jeg er i arkam mansion, og skal finne Dr.Youngs notater men er jo umulig å finne dem. Hvor er det de ligger?

 

Først må du inn å redde de 2 folka fra "bomba til jokeren" så må du til hennes kontor og scanne hennes fingreavtrykk eller noe i den duren, og så tilbake igjen da finner du notatene nær de 2 folka du reddet, det ligger i bokhylla.

 

Takk for hjelp men hvor er hennes kontor? :blush:

 

 

Når du kommer ut i hovedhallen igjen så er det døren til venstre bak den store statuen, skal være rimelig enkelt derfra.

Lenke til kommentar

Da var jeg også ferdig med historien, alle gåtene og Spirit of Arkham :)

 

Knall spill fra start til slutt, dog med enkelte nedturer:

 

 

*Hvorfor fikk vi ikke eksplosiv gel til å skyte med over litt avstander istedet for å måtte bruke Batclaw på å rive ned vegger?

*Hvorfor er alle bossene bortsett fra Scarecrow og Killer Croc så sykt kjipe?

*Hvorfor kan ikke gripekloen ta tak i kanter pga falleferdig omgivelser mens den kloa (som du henger i og flyr vannrett med) kan brukes på samme vegger?

 

 

Sett bort ifra dette, så koste jeg meg hele tiden og spillet er noe av det beste jeg har spilt på lang tid.

Lenke til kommentar

Her har jeg 18. september fra.

Once expected to hit alongside the PlayStation 3 and Xbox 360 versions on August 25, the PC release of Batman: Arkham Asylum has been pushed back to September 15 in North America and September 18 in Europe, publishers Warner Bros. and Eidos said today.

 

Gamespy sier det samme. Så 24. tror jeg er løgn. Jeg vil tro det ihvertfall.

Gamer.no sa også 18. i anmeldelsen av spillet.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...