Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller det på hard, startet spillet der, så jeg vet ikke hvor vanskelig det er ellers.

Jeg slet veldig med den andre bossen, men jeg fikk klarte den på femte forsøk.

 

Man dør fort hvis man blir skutt på, for å si det sånn.

Blir man sett av folk med våpen er du dø, slik jeg mener det skal være.

 

Jeg dør ikke så ofte lenger, og jeg føler meg ganske kreativ når jeg skal "klarere" et område, siden jeg ikke kan ta noen råsjanser.

Anbefales lett på hard, om du liker å ta deg god tid.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Spiller på medium, har bestem meg for å ta hard etter. Blir så og si aldri skutt på, men de gangene jeg blir det blir jeg som oftest drept. Inverted takedowns fra gorgoyles er elsk.

Lenke til kommentar

Ble ofte oppdaget og skutt på når jeg spilte normal, gikk ganske greit egentlig. Mesteparten av det var jo pga at jeg var alt for aggressiv/ikke brydde meg. Så skal bli moro på hard ja, lært endel knep som skal brukes fra challenges :p

 

Syns forresten spillet burde forklart bedre hvilke knep du har og hvordan comboer osv faktisk fungerer, var ikke før jeg satte igang med challenges at dette begynte å sitte hos meg.

Lenke til kommentar

Dette spillet er faktisk noe av det bedre jeg har spilt på lang tid! Jeg koser meg gløgg ihjel! Digger at de har lagt inn riddler challanges som gjør at du faktisk syns det er gøy å utforske miljøene mer!

 

Jeg har såtte hele dagen å spilt å jeg er ikke kommet lengre enn 15% :o enten så er dette spillet utrolig stort ellers så har jeg svidd av sinnsykt mye tid på å løse gåter ;-)

 

Jeg også kjører på medium, men er litt for lett... Så blir nok å spille det på hard etter å ha klart det på medium.... Nei ikke tid å sitte her. Fyre opp igjen xboxen :D

Lenke til kommentar
Jeg spiller det på hard, startet spillet der, så jeg vet ikke hvor vanskelig det er ellers.

Jeg slet veldig med den andre bossen, men jeg fikk klarte den på femte forsøk.

 

Man dør fort hvis man blir skutt på, for å si det sånn.

Blir man sett av folk med våpen er du dø, slik jeg mener det skal være.

 

Jeg dør ikke så ofte lenger, og jeg føler meg ganske kreativ når jeg skal "klarere" et område, siden jeg ikke kan ta noen råsjanser.

Anbefales lett på hard, om du liker å ta deg god tid.

Jeg og startet med hard... slet noe sinnsykt med å ta 10 stk som skulle banke meg, men fikk det til tilslutt, gjelder bare å veksle mellom strike og counter hele tiden. Holder meg langt unna folk med våpen, umulig å løpe rett på..da blir det mye sniking og planlegging.

Endret av LinoraN
Lenke til kommentar
Noen spom har testet spillet på hard enda? Er det overkomelig?

 

 

Jeg angrer faktisk på at jeg begynte på medium, synes det ble litt for enkelt når man kom ut i spillet og fikk mye ekstra-utstyr, men jeg tenkte bare som så at det faktisk er Batman og at han jo er en super-vigilante.

 

Spilte gjennom på medium relativt fort, og har løst nesten samtlige Riddles (mangler noen trophies og arkham asylum spirits).

 

 

Da er det offisielt, Batman Arkham Asylum ER det beste super-helt spillet noensinne.

Iallefall om man skal dømme ut i fra anmeldelser/karakter snitt (som forøvrig ligger på hele 9.1%).

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Synes det var skikkelig bra spill, men, jeg er ikke så glad for at drakta går i stykker. Selv om det er realistisk o.l. så synes jeg ikke det ser så kult ut, jeg har liksom alltid sett på batman som nesten uovervinnelig, og at drakta går istykker så for da, er liksom litt rart, også ødelegger det jo litt å fly med en kappe som har revnet.

 

Uansett, fett spill skal spille gjennom på hard nå.

 

Står noe mer i spoiler og, tror ikke det er spoiler, men folk kan se på det som deg og jeg hater at folk anklager meg for ting :p

 

 

også kunne de gjerne bare ha plassert ut et par fiender som man kunne denge på når man var ferdig med spillet, liksom litt skjipt å være helt alene på øya

 

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Batman er jo ikke noe annet enn en millardær med sort belte i ymse kamp-sporter, usedvanlig høy IQ og tilgang til uendelige gadgets takket være Lucius Fox.

Så HELT uovervinnelig er han jo ikke, Bane har bl.a brukket ryggen på ham, og Hugo Strange vet jo hvem han er.

 

Nei nei, men, som sagt, jeg synes det er kult at det er der, men hadde ikke hatt noe mot muligheten til å ta på seg en ny drakt som var helt lik eller noe, hat en reserve i batcave eller noe.

 

men det jeg elsker mest er kamp systemet, er kanskje ikke så komplisert, men du føler deg liksom litt som batman, vet ikke om det hadde funket hvis det kun hadde vært masse knappekombinajoner o.l.

 

Men uansett synes jeg spillet er sjukt fett!

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Batman er jo ikke noe annet enn en millardær med sort belte i ymse kamp-sporter, usedvanlig høy IQ og tilgang til uendelige gadgets takket være Lucius Fox.

Så HELT uovervinnelig er han jo ikke, Bane har bl.a brukket ryggen på ham, og Hugo Strange vet jo hvem han er.

 

Nei nei, men, som sagt, jeg synes det er kult at det er der, men hadde ikke hatt noe mot muligheten til å ta på seg en ny drakt som var helt lik eller noe, hat en reserve i batcave eller noe.

 

men det jeg elsker mest er kamp systemet, er kanskje ikke så komplisert, men du føler deg liksom litt som batman, vet ikke om det hadde funket hvis det kun hadde vært masse knappekombinajoner o.l.

 

Men uansett synes jeg spillet er sjukt fett!

 

Syns dem kunne spart seg for lydene i slåssingen da, høres ut som Batman er en robot med alle disse swoosh PANG lydene. Lurer på hvorfor de legger inn det? Er da normale slåsselyder både i tegneseriene og filmene om Batman? Det er så merkelig at utviklere skal absolutt gjøre noe merkelig når det kommer til spill.

Samme med dodge muligheten, at fiendene får svært neon lysende ikon som blinker som advarer deg om at "Hei! Nå skal jeg slå om 5 sekunder". De er jo så trege fra før av så hvorfor ikke la oss bruke reaksjonsevnen vår?

Blir for enkelt asså.

 

Er enig i at dette er et bra spill, men jeg retter fingeren mot en del anmeldere som ikke nevner det jeg poengterer her.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Samme med dodge muligheten, at fiendene får svært neon lysende ikon som blinker som advarer deg om at "Hei! Nå skal jeg slå om 5 sekunder". De er jo så trege fra før av så hvorfor ikke la oss bruke reaksjonsevnen vår?

Blir for enkelt asså.

 

Spill på hard, der er ikonet fjernet og de slår raskere (og ikke minst hardere).

 

Syns dem kunne spart seg for lydene i slåssingen da, høres ut som Batman er en robot med alle disse swoosh PANG lydene. Lurer på hvorfor de legger inn det? Er da normale slåsselyder både i tegneseriene og filmene om Batman?

 

Det er usedvanelig få filmer som ikke legger inn slag-lyder og andre ymse lydeffekter når de redigerer filmene, og jeg vet de gjorde det samme i Batman-filmene.

At det er i overkant mye kan jeg skjønne, men det er et valg utviklerne tok, sikkert for å legge til litt action-faktor eller noe slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...