Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ja er tydeligvis bare noen varer som Collect @ atore funker på, noe som gjør tjenesten rimelig ubrukelig for min del. Har enda ikke funnet et produkt jeg har kunnet brukt det på.

Vil også si at ikke alle Elkjøp butikker praktiskerer å gi deg varen til samme pris som i nettbutikken. Jeg får som regel regla om at nei nettbutikken er deres konkurrent bla bla bla, kan ikke selge like billig. Virker helt borti natta spør du meg, men sånn er det tydeligvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får den med å følge historien Toman :)

 

Er ferdig med storyen nå ikke se hvis ikke du er :p

 

Skjul

Hadde håpet på en fist fight med jokeren til slutten, men det var underholdene å sloss mot han anyway selv om han var Bane V2 >.<. Hadde håpet å se Two-Face, men siden han ikke har krefter som kan måles mot de andre skurkene så skjønner jeg det :p Alt i alt innfridde historien & gameplayet, med nydelig design på alle folkene spesielt skurkene.

 

PS: RIP Scarecrow xD

Endret av Fenix
Lenke til kommentar

Bare les det her hvis du har runnet spillet, ikke ellers, Big fucking spoiler.

 

Skjul

Var litt skuffet over hvordan de løste fighten mot joker, men men. Å at man aldri fikk fighte harley quinn ordentlig var også dumt, men resten av fightene var både godt varierende og veldig ulike, og ikke standard boss fights. Elsket killer croc sekvensen, samt scarecrow sine fighter. Ser potensialet for en oppfølger, desverre.

 

Håper dette blir et stand alone batman game, uten oppfølger eller noe. Kanskje Rocksteady kan rettferdig gjøre andre superhelter, jeg ville gjerne spilt et meget godt gjennomført Spiderman game.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Til dere som har gått for riddler sine challenges, og gjort mange. Jeg er i medical vingen eller hva enn f man kaller det. setter resten i spoiler i tilfelle.

 

 

Er i rommet hvor Bane blir sluppet løs. Der gåten fra riddler er "This bear is the bane of his life." er den eneste jeg mangler i rommet, hvordan får jeg tak i den.

 

 

håper på svar

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

har kommet dit hvor jeg løper litt etter Harley Quinn, inn i et rom, hvor to vakter henger over vann med strøm. Når man har sluppet disse to ned, skal man ut av rommet på 30 sekunder, hvor skal jeg gå da? Jeg finner ingen vei, jeg har sett den vifta, så det må være en boks som jeg skal kaste batarang på, men jeg finner ikke den heller. Hjelp?

Lenke til kommentar

@Atsjo (prosit)

har kommet dit hvor jeg løper litt etter Harley Quinn, inn i et rom, hvor to vakter henger over vann med strøm. Når man har sluppet disse to ned, skal man ut av rommet på 30 sekunder, hvor skal jeg gå da? Jeg finner ingen vei, jeg har sett den vifta, så det må være en boks som jeg skal kaste batarang på, men jeg finner ikke den heller. Hjelp?

 

 

 

Du skal ikke bruke Batarang, du skal tilbake til døra du kom inn via, og bruke den hacke greia på døra

.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Scarecrow var en flott "avløser" i spillet, for å unngå at det skulle bli for monotomt.

Jo mer jeg spilte spillet jo mer så jeg sammenligningene med Zelda spill-teknikkmessig, man får bl.a. den samme "A-ha!" følelsen når man får tak i nytt utstyr og skjønner hvor man skal bruke det for å få tak i Riddles.

Synes også Batman AA klarer det samme som Dead Space, selv med relativt "smått" område som man besøker opptil flere ganger, så blir man liksom ikke drittlei områdene.

 

Klart et av årets spill, iallefall for actionfans.

Lenke til kommentar

Samme her snurrleif, det føles ikke "billig" ut å måtte gå tilbake til gamle området, men heller at man faktisk er på arkham island. Likte også måten riddles var satt opp på, jeg har skaffet alle 240 nå. Eneste jeg måtte lete fram hjelp til var to ? jeg ikke fattet hvor i all verden var hen. Likevel ble jeg beskyldt for å lete på internett etter løsningene :p

 

Men å faktisk ha samler achievements som man kan greie på normalt vis uten å måtte ty til internett er første gang jeg opplever, så de skal ha skryt for det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
@Atsjo (prosit)

har kommet dit hvor jeg løper litt etter Harley Quinn, inn i et rom, hvor to vakter henger over vann med strøm. Når man har sluppet disse to ned, skal man ut av rommet på 30 sekunder, hvor skal jeg gå da? Jeg finner ingen vei, jeg har sett den vifta, så det må være en boks som jeg skal kaste batarang på, men jeg finner ikke den heller. Hjelp?

 

 

 

Du skal ikke bruke Batarang, du skal tilbake til døra du kom inn via, og bruke den hacke greia på døra

.

Godt at noen klarer å tenke på egenhånd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...