Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh.. Nyklipt og helg.

Hva har folket til planer for helgen? Jeg skal gjøre fint lite. Kanskje på byen og spise i morra, men ikke mer enn det.

Da er vi to. Godt å få bort noe hår.

Selv stikker jeg på hytta i helga. Deilig å slappe av etter nok en uke på skole :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke bli helt hekta, nå spiller jeg det mest når jeg er på dass.

Bulletstorm gikk jævlig mye bedre med en halvliter om bord. Ingen ting overraskende der altså.

Skrevet

Jeg har i to dager gått gjennom diverse regler og prosedyrer anngående opphold og flytting til Norge, og det er helt utrolig hvor slitsomt de skal gjøre det for lovlige folk å komme inn i landet. Nesten som systemet er laget for ulovlige innvandrere. *oppgitt*

Skrevet

Jeg har i to dager gått gjennom diverse regler og prosedyrer anngående opphold og flytting til Norge, og det er helt utrolig hvor slitsomt de skal gjøre det for lovlige folk å komme inn i landet. Nesten som systemet er laget for ulovlige innvandrere. *oppgitt*

Tør jeg spørre hvorfor du jobber med dette?

Sår hals er sår. Orker nesten ikke svelge en gang. Tror jeg skal begynne på et nytt spill, siden Skate 3 begynner å bli litt slitent.

Skrevet

Ja det er det som ser så vanskelig ut. Også vil hun ikke kunne motta noe støtte for å studere her (med mindre vi gifter oss selvfølgelig, men det virker litt drastisk, selv om vi planlegger det også i fremtiden en gang), noe som gjør det enda vanskeligere i et så dyrt land å bo i som Norge.

Skrevet

Hehe, du kjenner meg, jeg er sånn smålig sinnsyk. :p

Men kan jo ikke akkurat forvente at hun skulle kunne besøke meg så ofte med et inntektspotensiale tilsvarende ca 40 000 NOK i året, nå etter at hun er ferdig med bacheloren i sommer. Det er ikke akkurat mye.

Skrevet

Du er nok helt sikkert ikke spesielt kontroversiell med meningen din. Ikke at jeg nødvendigvis er enig med den.

Egentlig ikke :p Min mening er at jeg ikke har en mening, det eneste jeg vet er at jeg ikke bryr meg lenger og at alle burde behandles likt. Vi kan ikke begynne å gi spesialbehandling, for da skal alle ha det IMO.

Skrevet

Mja... Vanskelig å se slikt selv kanskje men i profil kan vi kanskje være brålike.

Liker forøvrig meget godt at du tenker på meg ut av det blå :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...