Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, Ashley i Mass Effect har nettopp snakket om Quisling. Kanskje ikke vårt lands største øyeblikk men litt morsomt at BioWare har giddi å trekke han frem når man snakker om forrædere.

 

Hvordan funker det forøvrig med DLC i Mass Effect? Er det noe som må spilles igjennom før siste brett?

Lenke til kommentar

I Mass Effect 1 må du det. Er vel bare Bring Down the Sky og den Militærtesting-greien som er DLC i ME1?

 

Ja, det tror jeg. får vel kjøpe da. Irriterende, for jeg fikk turian-achievementen i sta, men ikke den for å gå med Ashley hele tiden. Enda det er ett oppdrags forskjell på dem, og jeg har tatt to-tre nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg hørte et rykte om at det ble skrevet om Dubstep i SO.

Suddenly, thread is interesting!

Har du noe som ligner?

Trenger plutselig bedre headset. Hører på max volum og headsetet takler ikke bassforsterkeren :S

 

EDIT: Feil quote...

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Hah, Ashley i Mass Effect har nettopp snakket om Quisling. Kanskje ikke vårt lands største øyeblikk men litt morsomt at BioWare har giddi å trekke han frem når man snakker om forrædere.

 

Ble litt overrasket selv, men "morsomt" å se at Bioware gjør god research.

 

Ble selv litt overrasket, men det er jo ikke så innmari spesielt. Quisling er jo et kjent synonym for "forræder" i det engelske språk, uten at jeg vet om allmennheten er klar over hvem personen bak er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...