Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Snart ferdig selv. Det som skuffer meg litt er hvor lite drittsekk hun egentlig er. Slenger litt med leppa av og til, men er ikke noe rasshøl slik jeg egentlig trodde. Kan egentlig forstå hvorfor hun holder seg i skinnet, but still. Gleder meg til ME 2 som henne, tror hun kan utrette mye faenskap ^_^

 

@SO1: vi diskuterer, poster ting vi liker og erter og elsker hverandre. jeg liker det!

 

Enig. Hadde foretrekket litt mer "attitude" og generell "drittsekkeri", men så lenge jeg får muligheten til å slå ned kvinnelige reportere, så er jeg fornøyd. :)

 

Jeg og dama lagde oss

i går. Like godt som på restaurant.

Og man får ekstremt mange ruller til slutt, så vi har mat i flere dager nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en lucid dream i natt :o Jeg styrer ikke på med noen sånne teknikker og sånt (bare vet om fenomenet) så det ble ikke så ekstremt realistisk og jeg fikk heller ikke utrettet så fryktelig mye, men jeg var definitivt bevisst.

 

Det var ganske fett i grunn :p

 

Ellers skal jeg skrive CV nå. Har lyst til å jobbe på Meny i sommer, så satser på at jeg får jobb der.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg hadde en lucid dream i natt :o Jeg styrer ikke på med noen sånne teknikker og sånt (bare vet om fenomenet) så det ble ikke så ekstremt realistisk og jeg fikk heller ikke utrettet så fryktelig mye, men jeg var definitivt bevisst.

 

Det var ganske fett i grunn :p

 

Ellers skal jeg skrive CV nå. Har lyst til å jobbe på Meny i sommer, så satser på at jeg får jobb der.

Care to elaborate? Hvordan var det? Hva gjorde du? Hvordan "føltes" det? Var det 3. person eller "FPS"? Hva gjorde du dagen før? Når la du deg?

 

Har litt lyst å få det til ^^

Lenke til kommentar

Hadde mine fire første LD's over en periode på rundt en halv måned da jeg gikk skikkelig inn for det i månedsskiftet desember/januar. Har ikke hatt noen på rundt 15 dager, men så har jeg heller ikke gått inn for det. Men jeg husker mye mer av vanlige drømmer enn jeg gjorde før, selv om jeg ikke prøver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...