Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et intervju med ho som kom i fengsel for å prøve å få barna inn på en bedre skole enn den som hørte til bostedadressa hennes.

Blir sikkert lett for henne å få jobb som lærer nå..

 

Jeg ser ærlig talt ikke noen grunn til å være opprømt. Reglene er kanskje litt teite, men bryter du dem så bryter du dem.

 

Nettopp brent 1000 spenn på Platekomaniet.no :love:

Lenke til kommentar

Halo 3 og CoD:MW 2 er de beste spilla noensinne. Gametrailers er enig så nuff said.

 

Det er et intervju med ho som kom i fengsel for å prøve å få barna inn på en bedre skole enn den som hørte til bostedadressa hennes.

Blir sikkert lett for henne å få jobb som lærer nå..

 

Jeg ser ærlig talt ikke noen grunn til å være opprømt. Reglene er kanskje litt teite, men bryter du dem så bryter du dem.

Men det er ikke sånn at den forbrytelsen her gir nøyaktig 10 dager fengsel og så så mye for forbrytelsen. Dommeren dømmer etter skjønn, og det er helt hinsides å straffe noen så mye for å prøve å sikre en bedre framtid til barna sine. De gir henne egentlig et stort "du hører hjemme sammen med den lave sosiale klassen"-stempel med den dommen her.

 

Det har blitt poengtert at det er ganske så vanlig å prøve å få barna sine i bedre skoler enn den de lokalt vil høre til, og en annen ting er at skolen barna en liten stund fikk gå på, ansatte en privat detektiv siden de synes etter eller annet var muffens med de to barna (?). Som man ser i klippet så er ho bastant på at dette er gjort for å gjøre et eksempel av henne, men det setter jo egentlig bare lys på hvor dårlig det står til med andre ting.

 

Forøvrig, siden jeg så at lolidude likte denne, så så jeg på den, og det angrer jeg ikke på.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Når du sier det på den måten blir jeg litt mer usikker hehe.

 

Det har forøvrig begynt utrolig mange søte konduktører hos NSB den siste tiden!

 

Ah, det er så herlig - tre- fire av femåringene på den ene avdelingen er inne på ett av lekerommene og synger The Imperial March fra Star Wars for full hals ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...