Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilkalle? Frembringe?

 

En bjørn og en kanin satt og dreit i skogen mens de så på en vakker solnedgang. Bjørnen spurte kaninen "har du problemer med møkk som sitter fast i pelsen?" "NEI!" sa kaninen stolt. Da tok bjørnen tak i kaninen og tørket seg i ræva.

Endret av AltF4
Mye jobb med å rette vitser sakset fra Facebook. Det er en pøl av dårlig norsk satt i system.
Lenke til kommentar

Sitter på skolen og prøver å gjøre ferdig analysen min av den første historien i Sandman. Det er ikke så vanskelig i seg selv, men når vi skal ha med et ras av "punkter" så er det idiotisk vanskelig å få plass til alt på 2 word-sider (med 1 1/2 linjeavstand) :( Har til og med spurt læreren. Fikk kuttet noe men han bare klør seg i hodet og sier at han ser at det er et problem men at jeg bare må kutte ned det som er nødvendig i analysen. Meh..

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ganske deilig å ha byttet til S-matte istedet for R. Nå sitter to kamerater og øver for harde livet til matteprøve i neste, mens jeg cruiser gjennom S-matten ^_^

 

Jeg hørte en sang tidligere. Det var fra et barne-tv program hvor det var dyr som måtte forlate hjemmene sine og flytte. Husker det var en rev som var "lederen". Hva het det programmet? :p

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...