Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, i alle fall hvis du nettopp har drukket Cola. :p

 

Og god morgen til deg også Nubbiz, mitt stearinlys. ;)

 

@Craxdm: Hallaisen! Forfatterstudie. ^_^

 

Hei til deg også min lille Cloudemyx :)

 

Jeg har alltid innbilt meg at du studerer noe allerede, men det er altså feil?

 

Ellers har jeg nå offisielt gått lei av alle sangene jeg har på "random" spillelista mi. Holder på å fase ut det å høre på enkeltsanger nå, og hopper heller over på å høre hele album. Man må nesten det hvis man skal høre mye på musikk, føler nå i alle fall jeg.

Lenke til kommentar

Sånn som det ser ut nå så har jeg lyst til å studere økonomi og lederskap i utlandet, da forhåpentligvis i Storbrittania eller i USA. Ikke akkurat det mest originale man kan gjøre, men nå trenger jo ikke ting å være så fryktelig orignalt heller.

Nei for all del, er det det du liker og trives med å gjøre så er jo det absolutt det beste. Ønsker deg lykke til med å nå det målet, håper du lykkes, min venn. :)

 

For min del er det langt unna noe jeg kunne tenke meg. Synes det ville bli altfor kjedelig. :p Og jeg har ikke ønske om å være noen form for leder. Ikke på den måten i alle fall.

 

Jeg er en for urolig og frittflytende sjel til å jobbe med noe sånt, nei, skulle jeg tenke meg noe er det først og fremst forfatter, eventuelt også lærer i språk og/eller teoretiske fag, jobbe i barnehage/SFO, professor/lærer i filosofi, journalist, et artistisk yrke som skuespiller, filmregisør eller noe, jobbe med språk og folk fra andre kulturer eller drive på med noe humanitært arbeid, sånn som de menneskene man ser dokumentarer om på tv. :) Jeg liker å jobbe med noe meningsfult og givende både for meg og andre. Repetativt 9-4 rutinearbeid på et kontor eller lignende, nei ellers takk.

 

Edit: Morsomt nok studerer min kjære for akkurat samme type yrke som deg Error, så jeg ønsket vel en motpol mot min usystematiske sjel regner jeg med. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Sånn som det ser ut nå så har jeg lyst til å studere økonomi og lederskap i utlandet, da forhåpentligvis i Storbrittania eller i USA. Ikke akkurat det mest originale man kan gjøre, men nå trenger jo ikke ting å være så fryktelig orignalt heller.

*snip*

sånn som de menneskene man ser dokumentarer om på tv. :) Jeg liker å jobbe med noe meningsfult og givende både for meg og andre.

 

Og hvem har sagt at man ikke kan utrette ting med utdannelse innen økonomi og ledelse? ;) Hvis jeg har økonomi og ledelse som utdanning er de eneste jobbene jeg ikke potensielt kan få elektriker, snekker eller noe lignende man trenger fagbrev for å få + advokat. Stort sett selvfølgelig

 

Og sånn "for the record", så kunne jeg ikke tenkt meg å gjøre noen av de tingene du nevner (med unntak av humanitært arbeid). Gørrkjedelig, alt sammen :p

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hehe, så klart, har ikke sagt man ikke kan det, men det er ikke helt det jeg mener med meningsfylt arbeid. Når jeg sier meningsfylt mener jeg meningsfylt for meg, at jeg klarer å få noe ut av arbeidet, ikke arbeide for å arbeide eller for penger, hvis du skjønner hva jeg mener. :)

 

Ja vi er alle forskjellige. ^_^ Du har ikke tatt den personlighetstesten på www.mypersonality.info har du? Hadde vært morsomt å se hvilken type du er. :) Her er min http://www.mypersonality.info/riderofreason/ tør vedde på at du er Judging der jeg er Perceiving ;)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne attentionwhore litt og dele tankene mine om Bulletstorm-demoen: http://wp.me/p1hLf4-1V

 

Du kan få gjort mye med en utdannelse i business & management-type fag, men du får jo noen tidvis ugreie konnotasjoner dumpet i fanget (om enn bare i Norge, neppe i USA). På den annen side, jeg skal bli lektor, så jeg er jo personlig ansvarlig for alt som går galt om 40 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...