Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter min første dag på sommerjobben i morgen jeg også som instruktør på fotballskole, noe som betyr at jeg må opp kl. 07.. Blir vel sengen etter Argentina- Mexico.

Tviler på at dere hører så mye fra meg de neste dagene også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel egentlig ikke så mange som lar høre fra seg generelt nå som sommeren er her. Merker stor forskjell på de kalde og varme månedene selv.

Skrevet

Starter min første dag på sommerjobben i morgen jeg også som instruktør på fotballskole, noe som betyr at jeg må opp kl. 07.. Blir vel sengen etter Argentina- Mexico.

Tviler på at dere hører så mye fra meg de neste dagene også...

Jeg skal opp halv 6, siste uka på jobb nå, før 3 ukers ferie, to uker med jobb og så arbeidsledig fremover. Ser ikke ut til å være store behovet for meg videre :(

Skrevet

God tur. Jeg kan love deg deilige 12-14 grader og fint, heldekkende hvitt skydekke, iallfall her på vestlandet.

Dette må være den kjedeligste dagen noensinne på jobb. Overhodet ingenting av arbeid. Nuvel.

Skrevet (endret)

Med to timers søvn var det en tøff morning på fotballskole med en gruppe bestående av 30 8-åringer som jeg hadde ansvaret over. Gjør vondt i huet og er sliten i beina, men skal nok karre meg opp til badeplassen og ta en dukker. Strålende vær, sol, skyfritt og rundt 20grader :)

Endret av Paisley
Skrevet (endret)

Da var første dag på jobb overstått. Gikk strålende ^_^ Nå nyter jeg grandiosa og ei kald cola :love:

My eyes!!!

EDIT: må være i fullskjerm

My eyes!!! :/

Endret av Craxdm
Skrevet

Fantastisk! Nå på Youtube kan du få den Vuvuzela lyden på videoene du ser på (ihvertfall noen av de). Nederst på den linja er det bilde av en fotball, hvis du trykker på den får du den lyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...