Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentarer er overflødige, god natt!

 

Det verste her er at alle som syns det er så forferdelig passer på å fortelle alle andre om det, og dermed ender lille frøken Olsen opp med mer trafikk, større lyst til å lage mere møl også kommer enda flere og forteller om hvor ræva det er også og sic transit intelligensen her i Norge.

Lenke til kommentar

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10082

 

HELP ME PLEASE!!!!

 

Og btw: God morgen :p

 

Les førstepost, det er ikkje lov til å reklamere for trådar her.

 

 

God morgon, forumfolk :) No trur eg eg skal lage meg ei ultimat speleliste, så eg slepp å måtte bytte kvar gong eg vil høyre noko anna.

Vel reklamerer og reklamerer, det han gjøre er vel bare å spørr om hjelp, det er vel nesten det samme som om han hadde skrivd spørsmålene her. Den reglen er i allefall litt firkantet, dette er jo det perfekte stedet å post hvis man trenger hjelp til noe. Særlig med tanken på at det er minst 15x så mange som henger her enn i hele "PC-hjelp og Support" kategorien.

Lenke til kommentar

Eg sa berre kva som står i førsteposten:

 

Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar.

 

 

Du har en del å gjøre hvis du har tenkt å pirke på alle som linker til alle tråder i denne tråden. Selv syns jeg hele regelen bare er tull.

 

Bayonetta var jaggu meg skuffende dårlig! Jeg ble helt lamslått, jeg visste det ville være jalla på den litt morsomme måten og det var det men det skuffa på så mange andre plan... Jaja, da sparte jeg de penga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...