Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke verre enn å si nei. Dra ut en time før de drar og kom hjem en time etter de har dratt (foreldrene dine altså). En venninne var med i Jehovas Vitner tidligere fordi familien hennes var det, og hun fikk så tyn når hun ville ut at hun nesten ikke snakker med faren sin lenger.

 

Kom deg ut av religion/sekter så fort som mulig. Man trenger ikke noen andre til å fortelle deg hva du skal tro på. Om du personlig føler at du tror på gud, spaghettimonsteret eller den store blåhvalen er det 100% greit for meg, men jeg trenger du andre som forteller deg ditt og datt? Er ikke din tro god nok?

 

(Ikke myntet direkte på deg)

Lenke til kommentar

Det er bare tre guder for meg:

Rick Astley, Chuck Norris og Jackie Chan. Han siste er jo f@en meg udødlig, etter 47 år med selvmords-stunt er han fortsatt i live :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=cI1AwZN4ZYg

Ja, han er så badass.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Lenke til kommentar

Pft. Dere slipper iallefall å dra på Jehovas Vitne møte vær uke :(

 

Auch :S Høyres ikkje gøy ut.

 

Husker når eg gjekk i 6. klasse så starta det eit etter skuletid greie for skulen. Der fekk vi servert bollar og saft, og tre kvarters andakt, som ikkje var nemnt når informasjonen om dette var med (var heldigvis gratis, og ikkje noko du meldte deg på, så eg slutta sjølv, og fekk fem andre til å gjere det same). Sånt irriterar berre, å lokke folk til religionen din.

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve og ikke fyre opp en heftig religions debatt så jeg skal snike meg ut i stillhet.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Religion er for pingler som ikke takler tanken på at det ikke er et liv etter døden!
Lenke til kommentar

Det som er morsomt er jo foreldre som forteller barna sine om Gud og himmelen, at om du bare tror på og ber til Gud så vil alt gå deg vel i livet, og du vil komme til himmelen når du dør. Når barna en gang spør om troll og eventyrfigurer som feer eller julenissen finnes, da ler de og sier "Haha, nei slikt finnes da bare på film, lille gutten min".

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Jeg skal prøve og ikke fyre opp en heftig religions debatt så jeg skal snike meg ut i stillhet.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Religion er for pingler som ikke takler tanken på at det ikke er et liv etter døden!

 

You cant have more right than that! :p En liten kødd, men jeg kommer ALDRI til å bli tilhenger av en religion...ALDRI!

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale hvem jeg skal kjøpe strategi bøker til spill fra? Jeg har hørt at BradyGames er litt dårlig, mange som sier det iallefall, vet ikke jeg, har bare en bok fra Piggyback og den er jo bra da. Har hørt mye bra om Piggyback, men er BradyGames sine strategibøker så dårlig som folk skal ha det til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...