Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, pløyer du igjennom spill hylla eller? Virker som du har mye gammelt av der som ikke er ferdig spilt.

Jepp, tok meg i skinnet i romjula og bestemte meg for å fullføre mye av det gamle. Impuls kjøpene hopet seg opp og samvittigheten sprakk etterhvert :p

 

 

Gjelder å få unna mest mulig før Mars måned er i gang....

 

@ nouse4aname: Ja det blei litt banning under den "kampen" der ja...irriterende greier rett og slett hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 Haha Trophy og GS driter eg så langt i, dette er kun få å faktisk få valuta for pengene eg har brukt og klarne samvittigheten. Tidligere har eg rett og slett  slitt med motivasjonen min når eg satt meg ned får å spille single player. Har fått ett boost i det siste, og tenker meg å unytte det så lenge eg har mulighetene til det :p

 

Føles utrolig godt å fullføre spillene gittt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva er de boksene som står øverst i de 4 første hyllene fra venstre? Noen gang telt over hvor mange spill og filmer du har?

Det er Stargate bokser, dem var store som det før dem forandret designet..til min store ergelse. Telle alt sammens? Nei huff det tørr jeg ikke...har en stor eske og en søpplesekk med gammle spill ståendes også. Har ikke plass!!! Gleder meg til jeg finner en større leilighet så jeg kan få alt opp i hyller osv..

 

Herlig samling du har der Larzen, likte veldig godt hvordan du hadde organisert hylla.

 

Takker, det er flere år med galskap i dem hyllene der slik. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...