Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk plukket opp igjen Resistance 2 i dag,  enda ett spill som har ligget på vent. Ganske middelmådige greier egentlig, glad eg kjøpte det brukt til en rimelig pris på Gamestop i sommer :p Fikk jo 1`ern med PS3 i sin tid, så det er på sin plass å fullføre dette også :)

 

 

enig.. Resistance 1, 2 og killzone 2 er alle hypede ps3 som mildt sagt skuffer..

Lenke til kommentar

Ikke så enig at PS3 spill skuffer, omtrent alle spillene på 360 skuffer for meg innen teknologi og underlegenhet i gameplay, bare Gears Of War 1 og Mass Effect 2 så er noe for meg på 360en.. Resten kunne dritet seg på leggen. Nå skal jeg se hva jeg får imot meg siden 360 fans kan legge ut hva dem vil negativt mot PS3 osv...

Lenke til kommentar

Jeg skrev om resistance 1 og 2 og killzone 2. jeg vet at du av en eller annen merkelig grunn liker killzone 2. men synes du ærlig talt resistance er bra??

 

Er ikke så rart du ikke liker xbox 360 ekslusivene, for de må jo være dobbelt så bra som ps3spillene for at du skal like de..

 

F.eks, hva liker du ikke med Left 4 dead 2? (nei, hvorfor gidder jeg å diskutere med deg...)

Lenke til kommentar

Som sagt har jeg testet Left For Dead 2, er ikke glad i coop og litt utdatert Source engine som kjører spillet. Har sett spillet på min Elite og det ser nesten ikke bedre ut en Counter Strike Source.. Har begynt å merke at FPS sjangeren generelt begynner å bli tråkigt...

 

Resistance 1 i mine øyne er mye dårligere en Resistance 2. Mens Killzone 2 er mye bedre en R1/2, har trossalt over 140 timer online i Killzone 2 og ca 30 timer i singelplayeren med platinum i boks så ja jeg elsker Killzone 2, her må man ihvertfall sikte godt inn for å drepe og det liker jeg!! :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Som sagt har jeg testet Left For Dead 2, er ikke glad i coop og litt utdatert Source engine som kjører spillet. Har sett spillet på min Elite og det ser nesten ikke bedre ut en Counter Strike Source.

 

 

ok, så du innrømmer at du er en grafikkhore som ikke bryr deg om så mye annet?

Gameplayet er heller ikke så bra som jeg ville hatt det, da er Dead Rising bedre men kan vel ikke sammenligne de to... Har også hørt at viss du spiller Left 4 Dead 2 alene er vel ikke noe å samle på.. Mhm grafikkhore jeg haha da skulle jeg ikke hatt noen konsoller, da skulle jeg holdt meg til pc. Den var dagens!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Spilt 2 av de, de er bra men ikke det jeg hadde forventa. Lost Odyssey datt litt vekk hos meg mens Fable 2 var ganske så bra. Men jeg skal begynne å drøye spill jeg er usikker på

Shadow Complex ser litt artig ut, det ble jo årets spill på 360 konsollen, husker ikke siden som sa det, og det sier sitt hvor labert det var i 2009 for 360 sin del, det kan du være enig i :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

2009 var preget mye av kjøp av eldre titler faktisk, som eg først no begynner å komme meg igjennom... Ellers var 09 lagt til rette for utrolig mange herlige online/split-screen opplevelser i den på folke munne såkalte gaming-huset eg bodde i. Heilt utrolig kor mye ustyrlig morro det var altså biggrin.gif

 

Med 3 HDTV`er, 3 xbox 360`er og 1 PS3 + ett lass med eldre generasjoner var det duket for gaming til alle døgnets tider,bokstavelig talt.

 

Good times cool.gif

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...