Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2009 var ett elending spillår for mitt vedkommende, bare to spill som egentlig var bra som kom ut og begge er eksklusiver for hver sin konsoll. Demon Souls og Forza 3. Heldigvis så ser 2010 ut til å bli ett mye bedre spillår men det skal jaggu ikke så mye til :)

 

For min del føyer Uncharted 2 seg inn i listen også ;)

Lenke til kommentar

 

 

Tror selve singelplayeren tar 10 timer etter hvordan du spiller :p

Dæven jeg gleder meg til Heavy Rain, God Of War III og Final Fantasy XIII, alle til PS3 :D

 

Hmm, har spillt en god del timer føler eg! Kan neppe vere meir enn 2 "levler"  igjen :) Føles faen meg godt å få unna titlene på løpende bånd folkens, samvittigheten men letter sakte men sikkert :D

 

 

 

 

I morra skal eg innom Gamestop og forhåndsbestiller God of War 3 og Bad Company 2. Så er det ute av verden ^^

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg er lite sikker på når Elkjøp presterer å levere Bioshock 2, som jeg forhåndsbestilte for en drøy månede siden, så jeg ploger igjennom forgjengeren på det vanskeligste for å plukke opp det jeg mangler av achievements. Greia er det at jeg er ikke ferdig med Brütal Legend (ble tatt på sengen av RTS-elementene) og såvidt i gang med Dead Space. Snart kommer Lost Odyssey, AvP og Heavy Rain også.

Vi har valgt en hobby som krever dedikering. Jeg er stolt på våres vegne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...