Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Skrevet

teit spm, men dere som har runda shadow complex. Jeg får ikke til å bruke coilrifla. altså granatkasteren for å åpne røde dører.. Står jo bare at den brukes med høyre trigger. Men da skyter den jo vanlige kuler bare... argh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men jeg får jo bare valg mellom granat og foam.. prøver å skifte med d-pad, men finner ikke noe granatkaster der.. har jeg ikke funnet den enda?? hu kjerringa er kidnappa og jeg må sprenge røde dører. snufs

Skrevet

men det står at jeg har coilrifla. er det ikke det den heter? fikk også melding på skjermen at jeg fikk den.

Coilrifla er nok bare et sterkere skytevåpen. Du trenger missile launcheren.

Skrevet

Når vi er inne på gangstere.. noen her som klarer å se på "HiphopGamerShow"? Jeg blir forlegen og flau på spilleres vegne hver gang N4G setter meg dit grunnet staslige overskrifter.

Skrevet

Jeg elsker Halo 3 ODST :love: Den rolige jazz og piano musikken passer så godt inn, og spillet er mye friere. Artig å utforske byen, og alltid mosomt å høre fienden mase, spesielt de små løkene. Spillbarheten er som alltid i Halo spill på topp. Elsker dette spillet rett og slett!

Skrevet (endret)

Singelplayeren til MW2 er det beste med spillet, hadde den ikke vært så god så hadde jeg styrt unna spillet ;)

Viss noen hadde kasta spillet etter meg hadde jeg ikke tatt imot det viss singelplayeren var mye dårligere en det den er!!! Men siden singelplayeren er så rå så hadde jeg tatt imot spillet :D

Endret av Toman
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...