Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg er absolutt ikke fornøyd med hvordan Modern Warfare 2 endte opp, gitt grunnlaget i Call of Duty 4, men som du selv sier så vet vi ikke hva slags rammer Activision la for dem. Jeg kan se for meg at Infinity Ward gjerne ville utvide Call of Duty 4 med flere perks, killstreaks og så videre, slik de forøvrig har gjort, men jeg tror ikke de helt innså at de hadde overdrevet det til den grad som de faktisk gjorde. Men dette har igjen ikke noe med Infinity Ward sinn ryggrad å gjøre såvidt jeg kan se. Du sier jo selv at du ikke tror Activion kan skyldes for mye av dette, og da lurer jeg på hvorfor man skal si at de mangler ryggrad ovenfor nettopp dem?

 

Mao så er det ikke MW2 jeg kommenterte, men kommentaren din ang IW og Activision sitt forhold.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er absolutt ikke fornøyd med hvordan Modern Warfare 2 endte opp, gitt grunnlaget i Call of Duty 4, men som du selv sier så vet vi ikke hva slags rammer Activision la for dem. Jeg kan se for meg at Infinity Ward gjerne ville utvide Call of Duty 4 med flere perks, killstreaks og så videre, slik de forøvrig har gjort, men jeg tror ikke de helt innså at de hadde overdrevet det til den grad som de faktisk gjorde. Men dette har igjen ikke noe med Infinity Ward sinn ryggrad å gjøre såvidt jeg kan se. Du sier jo selv at du ikke tror Activion kan skyldes for mye av dette, og da lurer jeg på hvorfor man skal si at de mangler ryggrad ovenfor nettopp dem?

 

Mao så er det ikke MW2 jeg kommenterte, men kommentaren din ang IW og Activision sitt forhold.

 

Det er mulig vi mistforstår hverandre og jeg kan i ettertid se at ordet ryggrad kanskje kunne ha vært byttet ut. I tillegg klarer jeg ikke helt å få grep om den siste setningen av det første avsnittet ditt.

 

Hva jeg mente var at MW2 har ikke blitt det produktet jeg hadde håpet og jeg er ikke tilfreds med hvordan det blir kommersialisert så til de grader. Jeg skulle ønske at IW og Activision hadde tenkt litt mer på oss forbrukere og gamere, istedenfor bare å tenke profitt. I den sammenheng opplever jeg at Activision er den største skurken, men jeg synes heller ikke IW kan stå med rak rygg ovenfor oss og være stolte av seg selv for hvordan vi har blitt behandlet. Jeg opplever med andre ord at IW har manglet baller/ryggrad/evner/advokater til å levere oss det produktet vi gamere vil ha.

Lenke til kommentar

HAHAHAHA! Jeg måtte bare! De fornekter seg ikke! Like greit jeg la MW2 på hylla etter et par uker, for jeg hadde virkelig irritert meg over å måtte betale for 5 nye maps. Hadde følt jeg måtte hatt dem også ettersom Crash og Overgrown var blant de beste mapsa på MW1, spesielt Overgrown da. HAH

Lenke til kommentar

Nå i det siste så har jeg funnet min taktikk for å ta backpackerene hardt, det er sjeldent jeg går under 2 kills pr death for tiden i MW2 :)

 

Hadde først 2.36 men nå er jeg oppe i 2.47 fordi jeg ikke bruker marathon eller lightweight perk mer. Spiller på 360en, har bare over 2300 kills og under 1000 deaths :p

Fått litt dilla nå :p

Lenke til kommentar

Hva var så latterlig med den? Synes den var småmorsom jeg.

 

In other news ble jeg for første gang beskyldt for å bruke aimbot igår. Et helt lag med franskmenn rapporterte meg. Funny thing is, jeg spiller på 360 :whistle:

Går ann å skaffe hacks til 360 også, mer komplisert å installere kanskje men fullt mulig.

Just Fyi

Lenke til kommentar

Det er på PC. Så er det rart at det ikke er gjort noe med?

Nå får jeg av en eller annen merkelig grunn ikke sett videoen fordi youtube og gamer er de to eneste sidene som er supertreige hos meg akkurat nå. Men såvidt jeg husker så var det klippet på 360. Noe man ser på den blå knappen som dukker opp og ikke minst pad'n nederst til høyre.

Lenke til kommentar

Slenger ut en link her til fourzerotwo sin blogg. Der står det litt info om hva map pack-patchen inneholder. Dette er foreløpig bare bekreftet å komme til xBox i dag, men skal selvfølgelig komme til PS3 og PC så fort som mulig.

 

Innhold

- Nye maps (Salvage, Storm, Bailout og de gamle mapsa Crash og Overgrown).

- For xBox så blir det iallefall dobbel XP som ser ut til å vare over helga.

- Stimulus and Hardcore Stimulus Playlists er to playlists som er satt opp med kun nye maps.

- De legger til Highrise, Skidrow, Invasion og Terminal til Harcore Headquarters (ENDELIG!)

- Nye titler og litt updates der

- One Man Army får litt fiksing på seg. (et stort problem på konsoll har jeg hørt)

- Matchmaking blir fiksa så vi skal finne spillere som er nærmere. Mer lokal spilling.

 

Dette er da kun bekreftet til 360 foreløpig, men det overrasker meg stort hvis IW gjør særlig forandring på patchen for PS3 og PC. Hvis åpningen av flere maps til HQHC er 360 ekslusivt så kan IW regne med å få steiner i postkassa hver dag på ubestemt tid. Jeg har ikke 360 så vet ikke om patchen er live enda, men den skal være klar til yanksa våkner opp. Så da blir det vel ikke mange timene til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...