Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidligere map-packs har tidligere vært graits for alle oss PC-spillere pga mindre pengegriske utgivere *KREMT*Bobby Kotick*KREMT*, men med MW2 har de tenkt å tjene penger på alle mulige måter så derfor lanseres map-packen gjennom Steam slik at du blir nødt å kjøpe den. Hackerne kommer sikkert med en løsning, men map-packs har aldri kostet serlig myepenger, så blir nok å kjøpe uannsett. Og hvis CoD 4 maps kommer med, som det virkelig ser ut som, skader ihvertfall ikke det :D

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Ca 100 kroner er i mine øyne særdeles dyrt for 3 nye kart. Spesielt med tanke på at det sikkert ikke er mulig å spille alle game modes på disse kartene. Hva med å gi oss tilgang til hard core i alle game types? Hva med å åpne opp for å spille alle game modes på alle kartene? Activision og IW er gribber, men jeg er redd de lykkes med strategien sin i og med at så alt for mange spiller MW2 og er lei de eksisterende kartene.

Lenke til kommentar

Det har du selvfølgelig helt rett i, men jeg kan ikke si at jeg synes IW har vist (fått lov til å vise) særlig ryggrad i forbindelse med utgivelsen av MW2 heller. Etter å ha hatt en høy stjerne i mine øyne (CoD4), så har denne glansen falmet ganske mye. Jeg tror dessverre ikke dette skyldes kun Activision, selv om de virker som utgiveren fra helvette.

Lenke til kommentar

Det har du selvfølgelig helt rett i, men jeg kan ikke si at jeg synes IW har vist (fått lov til å vise) særlig ryggrad i forbindelse med utgivelsen av MW2 heller.

Unnskyld? Du er klar over at grunnleggerne av Infinity Ward nettopp fikk sparken fordi de ikke nødvendigvis var enige med Activision om hvordan ting skulle gjøres? Om man går litt tilbake er det heller ikke vanskelig å se at Infinty Ward opptil flere ganger har sagt til pressen at de ikke liker Activision så godt.

Lenke til kommentar

Det har du selvfølgelig helt rett i, men jeg kan ikke si at jeg synes IW har vist (fått lov til å vise) særlig ryggrad i forbindelse med utgivelsen av MW2 heller.

Unnskyld? Du er klar over at grunnleggerne av Infinity Ward nettopp fikk sparken fordi de ikke nødvendigvis var enige med Activision om hvordan ting skulle gjøres? Om man går litt tilbake er det heller ikke vanskelig å se at Infinty Ward opptil flere ganger har sagt til pressen at de ikke liker Activision så godt.

 

Jeg er selvfølgelig klar over at West og Zampella har fått fyken, men jeg vet dessverre ikke hvorfor. "Insubordinate" er vel ordet som har blitt brukt, men hva som ligger i denne ulydigheten vet vi ikke. Noen rykter jeg har lest sier det er krangel om penger, men jeg (og sannsynligvis også de fleste andre) kjenner ikke de faktiske forhold rundt hva som egentlig skjedde. Du sier "hvordan ting skulle gjøres". Jeg er enig i det, men hvilke "ting" det er snakk om er vel litt mer uklart?

 

Når det er sagt så har IW i mine øyne gjort en for dårlig jobb. Enten så har de ikke de kunstneriske/tekniske evnene til utnytte potensialet som lå i Modern Warfare, ellers så har de alt for dårlige advokater som tillater Activision å ta helt styringen over både hvordan produktet lages og utgis, og hvordan informasjon om produktet skulle slippes ut.

 

Selv om jeg har spilt MW2 veldig mye er jeg ikke fornøyd med IW.net, glitches, bugs, dårlig balanse, lite utvalg av kart og game modes, manglende support til community (dedicated servers, moding), alle som jukser, "pressemeldinger" via Robert Bowlings private Twitter-konto, latterlig (kort) SP-kampanje, osv. Activision er sikkert skyld i en del av dette, men jeg tviler de kan lastes for alt.

 

Laukus: Er du 100% fornøyd med jobben IW har gjort, synes du de har utnyttet potensialet fult ut innen de rammene "Modern Warfare" og Activision har gitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...